زمان : 13 Aban 1389 - 17:33
شناسه : 27298
بازدید : 2913
  بيانيه شوراي اسلامي شهر يزد به مناسبت 13 آبان ماه بيانيه شوراي اسلامي شهر يزد به مناسبت 13 آبان ماه

 بيانيه

شوراي اسلامي شهر يزد به مناسبت 13 آبان ماه


سیزده آبان روز شگفتي و پر افتخار تاريخ ايران زمين است كه همواره برجسته و سربلند مي باشد. سیزده آبان، روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی ـ هرچند خودش را قدرتمند نشان دهد ـ ایستاد.
حماسه ی سیزده آبان نشانگر اين بود كه همه ی قدرت های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی، از درون، پوچ و پوشالی است. در اين روز، مردم عدالت خواه و ایمان مدار ايران زمين، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده ای کج اندیش و کوته فکر، هم چون کوهی استوار است، «کاهی» بیش نیست. آري وحدت و رهبري در اين روز معنا يافت و با تكيه و توكل به قدرت و اراده آفريننده عالم و تواناي زنده بسياري از خدعه هاي شيطاني ابرقدرتهاي ستمكار جهان شكسته و چپاول گران به زباله دان تاريخ سپره شدند.
سیزدهج آبان به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت، آزادانه و آگاهانه در برابر قله هاي والاي مکتب توحید، به نماز بایستند، تنها در برابر آفريننده يكتا و واحد به کرنش و سجود بنشینند و جز او، همه را طرد کنند. واقعه ی سیزده آبان به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد. پرتوی تابناک از انوار الهی برآنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت.
لذا شوراي اسلامي شهر يزد بر خود لازم مي داند اين روز پرفروغ و افتخارانگيز انقلاب اسلامي را گرامي دانسته و از تمام دانش پژوهان به ويژه دانش آموزان و مردمان شهيد پرور دارالعباده يزد مي خواهد در خنثي نمودن خدعه هاي شياطين و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به پا خواسته و در همايش اين روز مقدس شركت نمايند.
شوراي اسلامي شهر يزد

یزدفردا