یزدفردا "ااستاندار یزد با صدور پیامی، درگذشت جمعی از پرسنل شركت سنگ آهن مركزی بافق در سانحه تصادف را تسلیت گفت و در شهرستان بافق 3 روز عزای عمومی اعلام كرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این پیام آورده است:
«انا لله و انا الیه راجعون»
خبر تلخ و ناگوار حادثه تصادف مینی بوس در جاده كرمان به یزد كه منجر به درگذشت و زخمی شدن جمعی از پرسنل خدوم شركت سنگ آهن مركزی بافق شد، موجب تاثر و تالم عمیق اینجانب گردید و مردم شریف استان به ویژه شهرستان بافق را در غم و اندوه فرو برد.
بی شك این سفر كردگان به دیار ابدیت به مصداق « و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله وکان الله غفورا رحیما » در نزد خداوند قادر متعال ماجور بوده و انشاالله قرین رحمت واسعه حضرت حق خواهند بود.
اینجانب ضمن اعلام عزای عمومی به مدت 3 روز در آن شهرستان، این ضایعه مولمه را به امام جمعه محترم شهرستان بافق، اهالی شریف و مومن دارالعباده بویژه مردم صبور و ولایتمدار بافق و خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده، تاثر عمیق و همدردی خویش را با بازماندگان اعلام داشته و برای عزیزان از دست رفته، رحمت و مغفرت الهی و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسئلت می‌نمایم.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا