زمان : 14 Mehr 1389 - 19:32
شناسه : 26369
بازدید : 4739
استاندار یزد با اعلام سه روز عزای عمومی در شهرستان بافق،  درگذشت جمعی از پرسنل شركت سنگ آهن بافق را تسلیت گفت. استاندار یزد با اعلام سه روز عزای عمومی در شهرستان بافق، درگذشت جمعی از پرسنل شركت سنگ آهن بافق را تسلیت گفت.
یزدفردا "ااستاندار یزد با صدور پیامی، درگذشت جمعی از پرسنل شركت سنگ آهن مركزی بافق در سانحه تصادف را تسلیت گفت و در شهرستان بافق 3 روز عزای عمومی اعلام كرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این پیام آورده است:
«انا لله و انا الیه راجعون»
خبر تلخ و ناگوار حادثه تصادف مینی بوس در جاده كرمان به یزد كه منجر به درگذشت و زخمی شدن جمعی از پرسنل خدوم شركت سنگ آهن مركزی بافق شد، موجب تاثر و تالم عمیق اینجانب گردید و مردم شریف استان به ویژه شهرستان بافق را در غم و اندوه فرو برد.
بی شك این سفر كردگان به دیار ابدیت به مصداق « و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله وکان الله غفورا رحیما » در نزد خداوند قادر متعال ماجور بوده و انشاالله قرین رحمت واسعه حضرت حق خواهند بود.
اینجانب ضمن اعلام عزای عمومی به مدت 3 روز در آن شهرستان، این ضایعه مولمه را به امام جمعه محترم شهرستان بافق، اهالی شریف و مومن دارالعباده بویژه مردم صبور و ولایتمدار بافق و خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت عرض نموده، تاثر عمیق و همدردی خویش را با بازماندگان اعلام داشته و برای عزیزان از دست رفته، رحمت و مغفرت الهی و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسئلت می‌نمایم.

یزدفردا