یزدفردا "مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد در نشست عمومي با كاركنان اين شركت گفت:در تابستان سالجاري با ياري خداوند و تلاش و همياري كاركنان شركت آبفا هيچگونه قطع آبي دراكثر شهرهاي استان يزد نداشتيم كه اين امر مبيّن وظيفه شناسي همكاران عزيز مي باشد.
علي اسلامي افزود:شركت آبفاي استان يزد در بين شركتهاي آبفا از رتبه نسبتاً خوبي برخوردار مي باشد و بايستي اين جايگاه هر سال ارتقاء يابد.
وي با اشاره به نوع فعاليت شركت هاي آبفا بيان كرد: شركت ما يك وظيفه حياتي را عهده دار است و در هر زمان كاركنان اين مجموعه اعم از مديران و كارشناسان بايد آماده به خدمت باشند.
اين مقام مسئول، آموزش منظم و مؤثر به كاركنان را بسيار مهم و مفيد دانست و اظهار داشت:آموزش يكي از بحث هاي مهم و اساسي در شركت مي باشد كه همه مديران و كاركنان بايد به آن توجه جدي داشته و بازخورد اين آموزش ها نيز در محيط كاري نمود پيدا كند.
وي با اشاره به حديثي از امير مومنان (ع)به بحث تكريم ارباب رجوع اشاره كرد و افزود:احترام به ارباب رجوع صرفاً يك موضوع اداري نيست بلكه يك امر اعتقادي و يك وظيفه ديني است و كاركنان نيز بايد به تكريم و احترام به ارباب رجوع توجه زيادي داشته باشند.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد اضافه كرد:كاركنان بيش از نيمي از وقت فعّال خود را در محيط كاري سپري مي كنند و بايد در اين زمان به انجام كارها به بهترين نحو بپردازند.
اسلامي با اشاره به كار سقايت كاركنان شركت آب و فاضلاب بيان كرد:فعاليتي كه كاركنان شركت هاي آبفا انجام مي دهند يك خدمت مقدس و بي بديل است و هرچه اين خدمت بهتر انجام گيرد از پاداش بزرگتري برخوردار خواهد بود.
وي اظهار داشت:كاركردن در شركتهاي آبفا ويژگي هاي خاصي دارد زيرا آب تنها موهبتي است كه حيات بدون آن متصور نمي باشد و نمي توان بدون آن حتي چند ساعتي را هم تحمل كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا