زمان : 05 Mehr 1389 - 21:01
شناسه : 26148
بازدید : 3711
مدير عامل شركت آبفاي استان يزد در تابستان سالجاري هيچگونه قطع آبي در استان يزد نداشتيم مدير عامل شركت آبفاي استان يزد در تابستان سالجاري هيچگونه قطع آبي در استان يزد نداشتيم
یزدفردا "مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد در نشست عمومي با كاركنان اين شركت گفت:در تابستان سالجاري با ياري خداوند و تلاش و همياري كاركنان شركت آبفا هيچگونه قطع آبي دراكثر شهرهاي استان يزد نداشتيم كه اين امر مبيّن وظيفه شناسي همكاران عزيز مي باشد.
علي اسلامي افزود:شركت آبفاي استان يزد در بين شركتهاي آبفا از رتبه نسبتاً خوبي برخوردار مي باشد و بايستي اين جايگاه هر سال ارتقاء يابد.
وي با اشاره به نوع فعاليت شركت هاي آبفا بيان كرد: شركت ما يك وظيفه حياتي را عهده دار است و در هر زمان كاركنان اين مجموعه اعم از مديران و كارشناسان بايد آماده به خدمت باشند.
اين مقام مسئول، آموزش منظم و مؤثر به كاركنان را بسيار مهم و مفيد دانست و اظهار داشت:آموزش يكي از بحث هاي مهم و اساسي در شركت مي باشد كه همه مديران و كاركنان بايد به آن توجه جدي داشته و بازخورد اين آموزش ها نيز در محيط كاري نمود پيدا كند.
وي با اشاره به حديثي از امير مومنان (ع)به بحث تكريم ارباب رجوع اشاره كرد و افزود:احترام به ارباب رجوع صرفاً يك موضوع اداري نيست بلكه يك امر اعتقادي و يك وظيفه ديني است و كاركنان نيز بايد به تكريم و احترام به ارباب رجوع توجه زيادي داشته باشند.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد اضافه كرد:كاركنان بيش از نيمي از وقت فعّال خود را در محيط كاري سپري مي كنند و بايد در اين زمان به انجام كارها به بهترين نحو بپردازند.
اسلامي با اشاره به كار سقايت كاركنان شركت آب و فاضلاب بيان كرد:فعاليتي كه كاركنان شركت هاي آبفا انجام مي دهند يك خدمت مقدس و بي بديل است و هرچه اين خدمت بهتر انجام گيرد از پاداش بزرگتري برخوردار خواهد بود.
وي اظهار داشت:كاركردن در شركتهاي آبفا ويژگي هاي خاصي دارد زيرا آب تنها موهبتي است كه حيات بدون آن متصور نمي باشد و نمي توان بدون آن حتي چند ساعتي را هم تحمل كرد.