آيين گراميداشت هفته دفاع مقدس در شركت مخابرات استان يزد
یزدفردا "همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، به همت پايگاه شهيدقندي و روابط عمومي شركت مخابرات استان يزد ، آئيني به همين مناسبت در محل سالن اجتماعات رسالت برگزار شد.
اين آئين با حضور حجت الاسلام والمسلمين مدرسي نماينده ولي فقيه و امام جمعه محمدآباد، سرهنگ هژبري مديركل حفظ آثار وارزشهاي دفاع مقدس يزد، مهندس مقوم مديرعامل شركت مخابرات استان و جمعي از كاركنان اين شركت برگزار شد كه در ابتداي آن شاكر فرمانده پايگاه شهيدقندي شركت ضمن خير مقدم به حاضرين، گزارشي از عملكرد پايگاه شهيدقندي در دوران دفاع مقدس و حال حاضر رابيان نمود.
سرهنگ هژبري نيز در اين آيين ضمن تبريك فرارسيدن هفته دفاع مقدس ، و تجليل از ايثار و ازخودگذشتگي شهدا در آن دوران گفت: فرهنگ شهادت، فرهنگي سراسر زيبا و داراي معارف و معاني انساني است و اين فرهنگ در بين جوانان ما چه در نسل اول و چه نسلهاي بعدي ، فراگير و مطرح شده است.
مديركل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان يزد با اشاره به فرهنگ شهادت و شهادت طلبي افزود: ما امروز نيازمند بازگوئي خاطرات و ازخودگذشتگي شهدا هستيم تا نسل جوان بهتر و بيشتر با شخصيت گرانقدر اين عزيزان آشنا شده و پيوند عميق با آنان برقرار كنند.
درپايان اين آئين حجت الاسلام والمسلمين مدرسي در بياباني با اشاره به نقش امام خميني (ره) در پيروزي انقلاب اسلامي گفت: انقلابي را كه امام خميني (ره) براي ما به ارمغان آورد ذره اي با زور و خشونت نبود و حتي با آغاز جنگ تحميلي رزمندگان ما به فرمان بنيانگذار جمهوري اسلامي لبيك گفته و تا آخرين قطره خون خود در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل ايستادند.

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا