زمان : 31 Shahrivar 1389 - 23:37
شناسه : 26020
بازدید : 3416
آيين گراميداشت هفته دفاع مقدس در شركت مخابرات استان يزد آيين گراميداشت هفته دفاع مقدس در شركت مخابرات استان يزد
آيين گراميداشت هفته دفاع مقدس در شركت مخابرات استان يزد
یزدفردا "همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، به همت پايگاه شهيدقندي و روابط عمومي شركت مخابرات استان يزد ، آئيني به همين مناسبت در محل سالن اجتماعات رسالت برگزار شد.
اين آئين با حضور حجت الاسلام والمسلمين مدرسي نماينده ولي فقيه و امام جمعه محمدآباد، سرهنگ هژبري مديركل حفظ آثار وارزشهاي دفاع مقدس يزد، مهندس مقوم مديرعامل شركت مخابرات استان و جمعي از كاركنان اين شركت برگزار شد كه در ابتداي آن شاكر فرمانده پايگاه شهيدقندي شركت ضمن خير مقدم به حاضرين، گزارشي از عملكرد پايگاه شهيدقندي در دوران دفاع مقدس و حال حاضر رابيان نمود.
سرهنگ هژبري نيز در اين آيين ضمن تبريك فرارسيدن هفته دفاع مقدس ، و تجليل از ايثار و ازخودگذشتگي شهدا در آن دوران گفت: فرهنگ شهادت، فرهنگي سراسر زيبا و داراي معارف و معاني انساني است و اين فرهنگ در بين جوانان ما چه در نسل اول و چه نسلهاي بعدي ، فراگير و مطرح شده است.
مديركل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان يزد با اشاره به فرهنگ شهادت و شهادت طلبي افزود: ما امروز نيازمند بازگوئي خاطرات و ازخودگذشتگي شهدا هستيم تا نسل جوان بهتر و بيشتر با شخصيت گرانقدر اين عزيزان آشنا شده و پيوند عميق با آنان برقرار كنند.
درپايان اين آئين حجت الاسلام والمسلمين مدرسي در بياباني با اشاره به نقش امام خميني (ره) در پيروزي انقلاب اسلامي گفت: انقلابي را كه امام خميني (ره) براي ما به ارمغان آورد ذره اي با زور و خشونت نبود و حتي با آغاز جنگ تحميلي رزمندگان ما به فرمان بنيانگذار جمهوري اسلامي لبيك گفته و تا آخرين قطره خون خود در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل ايستادند.

یزدفردا