پیام رییس دانشگاه یزد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید


پيمان مي‌بنديم كه با تمام توان، به حول و قوه الهي در كلاس‌هاي درس و محافل علمي و فرهنگي و صحنه‌هاي سياسي و اجتماعي همچون گذشته پرشور و بانشاط حضور يافته، با كوششي هماهنگ و صميمانه، در افق بيست‌ساله كشور به ايراني آباد و آزاد دست پيداكنيم.
بسم الله الرحمن الرحيم

رَبِّ اَدخِلني مُدخَلَ صدقٍ وَ اخرِجني مُخرَجَ صِدقٍ وَاجعَل لي مِن لَدُنكَ سلطاناً نصيراً

سلام به دانشجويان عزيز، اعضاي محترم هيات علمي و كاركنان شريف دانشگاه، طلايه‌داران علم و فرهنگ و ادب و سلام به دانشجويان تازه وارد كه پس از يك تلاش پربركت و عالمانه قدم به عرصه علم و دانش نهادند و مجاهدت در سنگر استقلال علمي كشور و شعله‌ور كردن چراغ علم و دانش در سرزمين اسلامي ايران را آغاز نمودند. مقدم اين سربازان استقلال و آزادي و آينده سازان مملكت حضرت صاحب زمان (عج)را به دانشگاه يزد گرامي مي‌داريم.

اينك در آغاز فصلي جديد از تلاش و پويندگي، ضمن تذكر خويش به منشور اخلاقي دانشگاه، و عنايت به حضرت جل جلاله پيمان مي‌بنديم كه با تمام توان، به حول و قوه الهي در كلاس‌هاي درس و محافل علمي و فرهنگي و صحنه‌هاي سياسي و اجتماعي همچون گذشته پرشور و بانشاط حضور يافته، با كوششي هماهنگ و صميمانه، در افق بيست‌ساله كشور به ايراني آباد و آزاد دست پيداكنيم. رجای واثق دارد با تكيه بر ارزش‌هاي والاي اسلامي، با افتخار و سربلندي به قله‌هاي بلند دانايي و توانايي دست خواهيم يافت و با توان خستگي‌ناپذير شما جوانان كه لياقت‌ها و شايستگي خود را در مراحل گوناگون تحصيل نشان داده ايد نور اميد را در قلوب ملّت مسلمان ايران روشن نگاه خواهيم داشت. اطمينان دارم زندگي علمي جديد، تجربه هاي نو و ورود دانشجويان جديد به خانواده دانشگاهي شور و شوق و نشاط را در اين محفل علمي صدچندان خواهد نمود.

اين‌جانب دست تك تك اعضاي محترم هيات علمي و كاركنان زحمتكش دانشگاه را كه چون شمع مي‌سوزند و به محيط اطراف خويش نور و روشنايي مي‌بخشند و راه انبيا(ع) را مي‌پويند به گرمي مي‌فشارم و بهار سال تحصيلي را همراه با یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های پیروان خمینی کبیر(ره) و مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) در دفاع از کیان سرزمین اسلامیمان گرامی می‌دارم.

از خداوند متعال براي تلاشگران عرصه علم و معرفت و دانايي، سرافرازي و سعادت دنيا و آخرت را مسألت دارم. به اميد آن روز كه همه جوانان و مردم كشورمان شهد شيرين تلاش دانشگاهيان را در راستاي خودكفايي در ابعاد مختلف آن، بچشند و بيش از گذشته، پيشتاز تمدن بشري باشند.

برادر خدمتگزار شما

سيد علي محمد ميبدي

رييس دانشگاه يزد

یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا