زمان : 30 Shahrivar 1389 - 22:09
شناسه : 25987
بازدید : 4155
پیام رییس دانشگاه یزد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام رییس دانشگاه یزد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
پیام رییس دانشگاه یزد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید


پيمان مي‌بنديم كه با تمام توان، به حول و قوه الهي در كلاس‌هاي درس و محافل علمي و فرهنگي و صحنه‌هاي سياسي و اجتماعي همچون گذشته پرشور و بانشاط حضور يافته، با كوششي هماهنگ و صميمانه، در افق بيست‌ساله كشور به ايراني آباد و آزاد دست پيداكنيم.
بسم الله الرحمن الرحيم

رَبِّ اَدخِلني مُدخَلَ صدقٍ وَ اخرِجني مُخرَجَ صِدقٍ وَاجعَل لي مِن لَدُنكَ سلطاناً نصيراً

سلام به دانشجويان عزيز، اعضاي محترم هيات علمي و كاركنان شريف دانشگاه، طلايه‌داران علم و فرهنگ و ادب و سلام به دانشجويان تازه وارد كه پس از يك تلاش پربركت و عالمانه قدم به عرصه علم و دانش نهادند و مجاهدت در سنگر استقلال علمي كشور و شعله‌ور كردن چراغ علم و دانش در سرزمين اسلامي ايران را آغاز نمودند. مقدم اين سربازان استقلال و آزادي و آينده سازان مملكت حضرت صاحب زمان (عج)را به دانشگاه يزد گرامي مي‌داريم.

اينك در آغاز فصلي جديد از تلاش و پويندگي، ضمن تذكر خويش به منشور اخلاقي دانشگاه، و عنايت به حضرت جل جلاله پيمان مي‌بنديم كه با تمام توان، به حول و قوه الهي در كلاس‌هاي درس و محافل علمي و فرهنگي و صحنه‌هاي سياسي و اجتماعي همچون گذشته پرشور و بانشاط حضور يافته، با كوششي هماهنگ و صميمانه، در افق بيست‌ساله كشور به ايراني آباد و آزاد دست پيداكنيم. رجای واثق دارد با تكيه بر ارزش‌هاي والاي اسلامي، با افتخار و سربلندي به قله‌هاي بلند دانايي و توانايي دست خواهيم يافت و با توان خستگي‌ناپذير شما جوانان كه لياقت‌ها و شايستگي خود را در مراحل گوناگون تحصيل نشان داده ايد نور اميد را در قلوب ملّت مسلمان ايران روشن نگاه خواهيم داشت. اطمينان دارم زندگي علمي جديد، تجربه هاي نو و ورود دانشجويان جديد به خانواده دانشگاهي شور و شوق و نشاط را در اين محفل علمي صدچندان خواهد نمود.

اين‌جانب دست تك تك اعضاي محترم هيات علمي و كاركنان زحمتكش دانشگاه را كه چون شمع مي‌سوزند و به محيط اطراف خويش نور و روشنايي مي‌بخشند و راه انبيا(ع) را مي‌پويند به گرمي مي‌فشارم و بهار سال تحصيلي را همراه با یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های پیروان خمینی کبیر(ره) و مقام معظم رهبري (مدظله‌العالی) در دفاع از کیان سرزمین اسلامیمان گرامی می‌دارم.

از خداوند متعال براي تلاشگران عرصه علم و معرفت و دانايي، سرافرازي و سعادت دنيا و آخرت را مسألت دارم. به اميد آن روز كه همه جوانان و مردم كشورمان شهد شيرين تلاش دانشگاهيان را در راستاي خودكفايي در ابعاد مختلف آن، بچشند و بيش از گذشته، پيشتاز تمدن بشري باشند.

برادر خدمتگزار شما

سيد علي محمد ميبدي

رييس دانشگاه يزد

یزدفردا