یزدفردا "دومین نشست اعضای شورای سیاست گذاری كنترل كیفیت آب شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور بمدت دو روز در شهر یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شركت آب و فاضلاب استان یزد این نشست با حضور كوشیار اعظم واقفی مدیر نظارت بر بهداشت آب و فاضلاب شركت مهندسی، جمعی از كارشناسان دفتر بهداشت این شركت و اعضای شورای سیاستگزاری كنترل كیفیت و بهداشت شركتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی در شهر یزد برگزار شد.
مدیر كنترل كیفیت و بهداشت آب شركت آبفای استان یزد ضمن اعلام این خبر گفت:شركت كنندگان در این نشست در خصوص بررسی مصوبات قبلی این شورا و همچنین مسئله گند زدایی آب و روش های نوین انجام آن بحث و تبادل نظر كردند.
ابراهیم علیدوست افزود:شركت كنندگان این نشست در حاشیه برگزاری جلسات از دستگاه الكتروكلریناتور شهرستان مهریز ،دستگاه Redo در محل مخازن جمع آوری شهر یزد و آزمایشگاه های كنترل كیفی آبفای شهری و روستایی استان یزد بازدید و در مورد نحوه عملكرد این دستگاه ها بحث و تبادل نظركردند.
وی خاطر نشان كرد:استان یزد با داشتن سیستم های جدید گند زدایی و نصب و تجهیز سامانه Redoدر ارائه روش های نوین گندزدایی در كشور پیشرو می باشد.
علیدوست اضافه كرد:اعضای شورای سیاستگزاری كنترل كیفیت در پایان نشست با مدیران عامل آبفای شهری و روستایی نیز دیدار و گفتگو كردند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا