زمان : 30 Tir 1389 - 21:10
شناسه : 24404
بازدید : 1941
دومين نشست شورای سیاست گذاری كنترل كیفیت آب در یزد دومين نشست شورای سیاست گذاری كنترل كیفیت آب در یزد

یزدفردا "دومین نشست اعضای شورای سیاست گذاری كنترل كیفیت آب شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور بمدت دو روز در شهر یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شركت آب و فاضلاب استان یزد این نشست با حضور كوشیار اعظم واقفی مدیر نظارت بر بهداشت آب و فاضلاب شركت مهندسی، جمعی از كارشناسان دفتر بهداشت این شركت و اعضای شورای سیاستگزاری كنترل كیفیت و بهداشت شركتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی در شهر یزد برگزار شد.
مدیر كنترل كیفیت و بهداشت آب شركت آبفای استان یزد ضمن اعلام این خبر گفت:شركت كنندگان در این نشست در خصوص بررسی مصوبات قبلی این شورا و همچنین مسئله گند زدایی آب و روش های نوین انجام آن بحث و تبادل نظر كردند.
ابراهیم علیدوست افزود:شركت كنندگان این نشست در حاشیه برگزاری جلسات از دستگاه الكتروكلریناتور شهرستان مهریز ،دستگاه Redo در محل مخازن جمع آوری شهر یزد و آزمایشگاه های كنترل كیفی آبفای شهری و روستایی استان یزد بازدید و در مورد نحوه عملكرد این دستگاه ها بحث و تبادل نظركردند.
وی خاطر نشان كرد:استان یزد با داشتن سیستم های جدید گند زدایی و نصب و تجهیز سامانه Redoدر ارائه روش های نوین گندزدایی در كشور پیشرو می باشد.
علیدوست اضافه كرد:اعضای شورای سیاستگزاری كنترل كیفیت در پایان نشست با مدیران عامل آبفای شهری و روستایی نیز دیدار و گفتگو كردند.

یزدفردا