آغاز به کاراردوی جهادی بسیج دانشجویان دانشگاه یزد در روستای شهریاری خاتم 

یزدفردا : با حضور فرماندار و رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و هیئت همراه اردوی جهادی بسیج دانشجویان دانشگاه یزد در روستای شهریاری آغاز شد .
 امامی فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به كلیه حاضرین تصریح كرد : بسیج سازندگی به منظور ارائه خدمات در زمینه های مختلف فرهنگی ، عمرانی و غیره و به دستور مقام معظم رهبری مدظله العالی تشكیل و بیشتر فعالیتهای خود را در مناطق محروم متمركز نموده است و شهرستان خاتم از محرومترین شهرستانهای استان محسوب و به همین لحاظ خواستار فعالیت بیشتر این نیروی توانمند و ارزشی در این منطقه می باشیم. و انشاءا... در این اردوی ده روزه شاهد فعالیتهای موثر فرهنگی ، آموزشی و ... این عزیزان در روستای محروم شهریاری و روستاهای همجوار باشیم و در پایان اردو نتایج خوبی را از نیازها و كمبودها ی این روستاها حاصل نماییم .

وی در ادامه افزود : در سال گذشته بسیج سازندگی در سایر روستاها و دهستانهای این شهرستان خدمات خوبی را در زمینه های فرهنگی ، بهداشتی و عمرانی انجام داده كه جا دارد از خدمات این عزیزان تقدیر و تشكر نمائیم و انشاءا... در سالجاری نیز در غالب ستاد اوقات فراغت شاهد خدمات این عزیزان در عرصه های مختلف بخصوص عمرانی باشیم . و ادارات شهرستان نیز تا حد ممكن از اجرای این اردو ها حمایت خواهند نمود .

در پایان  سرهنگ حكیم آبادیان رئیس سازمان بسیج سازندگی استان ضمن تشكر از حمایتهای انجام شده در جهت برگزاری این اردوها تصریح كرد بسیج با اقتدار در زمینه های مختلف فرهنگی و عمرانی در خدمت مردم است و تاكنون در جهت رفع محرومیتها و توسعه این مناطق فعالیتهای خوبی در سایر مناطق كشور انجام داده و در این منطقه محروم نیز در حد توان و تا حد نیاز آماده هر گونه همكاری می باشد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا