زمان : 14 Tir 1389 - 23:03
شناسه : 24124
بازدید : 2319
آغاز به کاراردوی جهادی بسیج دانشجویان دانشگاه یزد در روستای شهریاری خاتم  آغاز به کاراردوی جهادی بسیج دانشجویان دانشگاه یزد در روستای شهریاری خاتم

آغاز به کاراردوی جهادی بسیج دانشجویان دانشگاه یزد در روستای شهریاری خاتم 

یزدفردا : با حضور فرماندار و رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و هیئت همراه اردوی جهادی بسیج دانشجویان دانشگاه یزد در روستای شهریاری آغاز شد .
 امامی فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به كلیه حاضرین تصریح كرد : بسیج سازندگی به منظور ارائه خدمات در زمینه های مختلف فرهنگی ، عمرانی و غیره و به دستور مقام معظم رهبری مدظله العالی تشكیل و بیشتر فعالیتهای خود را در مناطق محروم متمركز نموده است و شهرستان خاتم از محرومترین شهرستانهای استان محسوب و به همین لحاظ خواستار فعالیت بیشتر این نیروی توانمند و ارزشی در این منطقه می باشیم. و انشاءا... در این اردوی ده روزه شاهد فعالیتهای موثر فرهنگی ، آموزشی و ... این عزیزان در روستای محروم شهریاری و روستاهای همجوار باشیم و در پایان اردو نتایج خوبی را از نیازها و كمبودها ی این روستاها حاصل نماییم .

وی در ادامه افزود : در سال گذشته بسیج سازندگی در سایر روستاها و دهستانهای این شهرستان خدمات خوبی را در زمینه های فرهنگی ، بهداشتی و عمرانی انجام داده كه جا دارد از خدمات این عزیزان تقدیر و تشكر نمائیم و انشاءا... در سالجاری نیز در غالب ستاد اوقات فراغت شاهد خدمات این عزیزان در عرصه های مختلف بخصوص عمرانی باشیم . و ادارات شهرستان نیز تا حد ممكن از اجرای این اردو ها حمایت خواهند نمود .

در پایان  سرهنگ حكیم آبادیان رئیس سازمان بسیج سازندگی استان ضمن تشكر از حمایتهای انجام شده در جهت برگزاری این اردوها تصریح كرد بسیج با اقتدار در زمینه های مختلف فرهنگی و عمرانی در خدمت مردم است و تاكنون در جهت رفع محرومیتها و توسعه این مناطق فعالیتهای خوبی در سایر مناطق كشور انجام داده و در این منطقه محروم نیز در حد توان و تا حد نیاز آماده هر گونه همكاری می باشد .

یزدفردا