برگزاری اولین دوره مسابقه دوربین محرم در سایت هیئت نظرکرده یزد

یزدفردا "کانون فرهنگی هیئت نظرکرده یزد، اولین دوره مسابقه عکاسی با عنوان « دوربین محرم » را در محور عزاداری­های مردم یزد در ایام محرم برگزار می­کند.
این مسابقه به منظور آشنایی و توجه هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان کشور به آداب و سنن مردم دیار دارالعباده در مراسم عزاداری ایام محرم برگزار می‌شود.
از کلیه عکاسان و علاقه­مندان دعوت می­گردد عکس‌های گرفته شده خود را (دیجیتال و یا اسکن شده) بدون هیچگونه تغییر و استفاده از ابزارهای کامپیوتری، با ذکر مشخصات کامل، به آدرس پست الکترونیک info@nazarkardeh.com ارسال نمایند. بدیهیست عکس­های اصلاح شده، از شرکت در مسابقه حذف خواهند شد. هر شرکت­کننده فقط یک عکس را می­تواند به نام خود در این مسابقات شرکت دهد.
موضوع عکس­ها، کلیه رسوم و سنن مختلف مردم استان یزد در برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان می­باشد که به انتخاب خود عکاسان صورت می­پذیرد. تمامی آثار می­بایست در مورد این ایام و مربوط به سال جاری باشد.
مهلت ارسال آثار تا تاریخ 15 بهمن ماه 1388 بوده و مراسم قرعه­کشی و اهدا جوایز در سالروز میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مورخ 13/12/1388 در محل سالن فاطمیه مسجد نظرکرده یزد برگزار می­گردد.
جوایز این دوره از مسابقات شامل 10 پلاک طلا است که 5 عدد به بهترین آثار و مابقی نیز به قید قرعه به 5 نفر از میان شرکت­کنندگان در این مسابقه تعلق خواهد گرفت.
علاقه­مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به پایگاه اینترنتی www.nazarkardeh.com مراجعه فرمایند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا