زمان : 07 Dey 1388 - 01:07
شناسه : 20657
بازدید : 5675
برگزاری اولین دوره مسابقه دوربین محرم در سایت هیئت نظرکرده یزد برگزاری اولین دوره مسابقه دوربین محرم در سایت هیئت نظرکرده یزد

برگزاری اولین دوره مسابقه دوربین محرم در سایت هیئت نظرکرده یزد

یزدفردا "کانون فرهنگی هیئت نظرکرده یزد، اولین دوره مسابقه عکاسی با عنوان « دوربین محرم » را در محور عزاداری­های مردم یزد در ایام محرم برگزار می­کند.
این مسابقه به منظور آشنایی و توجه هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان کشور به آداب و سنن مردم دیار دارالعباده در مراسم عزاداری ایام محرم برگزار می‌شود.
از کلیه عکاسان و علاقه­مندان دعوت می­گردد عکس‌های گرفته شده خود را (دیجیتال و یا اسکن شده) بدون هیچگونه تغییر و استفاده از ابزارهای کامپیوتری، با ذکر مشخصات کامل، به آدرس پست الکترونیک info@nazarkardeh.com ارسال نمایند. بدیهیست عکس­های اصلاح شده، از شرکت در مسابقه حذف خواهند شد. هر شرکت­کننده فقط یک عکس را می­تواند به نام خود در این مسابقات شرکت دهد.
موضوع عکس­ها، کلیه رسوم و سنن مختلف مردم استان یزد در برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان می­باشد که به انتخاب خود عکاسان صورت می­پذیرد. تمامی آثار می­بایست در مورد این ایام و مربوط به سال جاری باشد.
مهلت ارسال آثار تا تاریخ 15 بهمن ماه 1388 بوده و مراسم قرعه­کشی و اهدا جوایز در سالروز میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مورخ 13/12/1388 در محل سالن فاطمیه مسجد نظرکرده یزد برگزار می­گردد.
جوایز این دوره از مسابقات شامل 10 پلاک طلا است که 5 عدد به بهترین آثار و مابقی نیز به قید قرعه به 5 نفر از میان شرکت­کنندگان در این مسابقه تعلق خواهد گرفت.
علاقه­مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانند به پایگاه اینترنتی www.nazarkardeh.com مراجعه فرمایند.

یزدفردا