زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

مقدمه دشت اول

زبان‌دراز بی‌سلیقه به جای تبریک با طنز بنام دکتر پزشکیان شروع کرده است بخوانید.

گفت: می‌گویند پزشکیان با نشان دادن معجزات خود؛ رای آورده است.

گفتم: این خرافات و جفنگ‌ها چیست؟

گفت: باور کن یادتان است در دوره رئیس‌جمهور فقید شهید؛ عده‌ای از اهل علم و منبر در سه سال زبانشان بسته شد و توان حرف زدن و اعتراض نداشتند همچنین صنف کفن‌پوشان دچار مشکل حرکتی فلج پا و زبان شده؛ خانه‌نشین بودند.

هیچی با نامزد شدن دکتر؛ زبان آنها و قدرت راه رفتن و تظاهراتشان بازگشته است، معجزه نیست. ضمنا با حضور دکتر؛ معجزه رفاقت بین رسانه‌های برانداز بیگانه و ضدانقلاب با جاانداز خودی‌های مخلص سوپر انقلابی ریایی پدید آمده است و هردو به نوعی با دروغ و زدن پیامک و نشر خبر مردم را به تحریم انتخابات دعوت می‌کردند هیچی معجزه‌اش این بود که مردم فریب نخوردند.

دیگر اینکه توانست ظریف نرم خندان جنتلمن را کلفت و خشن کند.

همچنین معجزه کرد و نشان داد چهل روز مملکت بدون داشتن دو رئیس قوه و پایتخت بدون شهردار اداره می‌شود زیرا معاونین و مشاوران رئیس‌جمهور حتی وزرا و استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران که در کار انتخابات بودند در ستاد رقیبان مشغول خدمت شدند همچنین رئیس مجلس و نمایندگان در کار انتخابات گرفتار شده نمایندگی مردم را رها کردند. پایتخت هم بدون شهردار و مدیران ارشد و پرسنل شهرداری که بسیج در کار شهردار؛ رئیس‌جمهور کردن بودند اداره شد.

راوی گوید: مسعود صاحب کرامت هنوز عصای رئیس‌جمهوری را نیانداخته اژدهای گرانی ارز و طلا و رکود بورس ترسیده تکان مثبت خوردند.

با وجود نبود حضرات؛ مملکت با خوبی و حسن‌وجه و بهتر اداره شد، چیزی گران نشد، تورم کنترل گردید، کسی نبود که آرامش مردم را به هم زند، بالاخره ثابت کرد عدم بودنشان به از بودنشان…!!

گفت: باز هم بگویم؟

گفتم: نه فعلا کافی است. تست کنم اگر سلطان‌الآیینه نگفت چای‌تان سرد شد میل کنید یعنی زحمت را زود کم کنید و بروید!

زبان‌دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/2fqBm

 

  • نویسنده : زبان دراز
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا