زمان : 22 Tir 1403 - 15:47
شناسه : 197397
بازدید : 3034
رئیس‌جمهور صاحب معجزه رئیس‌جمهور صاحب معجزه زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

مقدمه دشت اول

زبان‌دراز بی‌سلیقه به جای تبریک با طنز بنام دکتر پزشکیان شروع کرده است بخوانید.

گفت: می‌گویند پزشکیان با نشان دادن معجزات خود؛ رای آورده است.

گفتم: این خرافات و جفنگ‌ها چیست؟

گفت: باور کن یادتان است در دوره رئیس‌جمهور فقید شهید؛ عده‌ای از اهل علم و منبر در سه سال زبانشان بسته شد و توان حرف زدن و اعتراض نداشتند همچنین صنف کفن‌پوشان دچار مشکل حرکتی فلج پا و زبان شده؛ خانه‌نشین بودند.

هیچی با نامزد شدن دکتر؛ زبان آنها و قدرت راه رفتن و تظاهراتشان بازگشته است، معجزه نیست. ضمنا با حضور دکتر؛ معجزه رفاقت بین رسانه‌های برانداز بیگانه و ضدانقلاب با جاانداز خودی‌های مخلص سوپر انقلابی ریایی پدید آمده است و هردو به نوعی با دروغ و زدن پیامک و نشر خبر مردم را به تحریم انتخابات دعوت می‌کردند هیچی معجزه‌اش این بود که مردم فریب نخوردند.

دیگر اینکه توانست ظریف نرم خندان جنتلمن را کلفت و خشن کند.

همچنین معجزه کرد و نشان داد چهل روز مملکت بدون داشتن دو رئیس قوه و پایتخت بدون شهردار اداره می‌شود زیرا معاونین و مشاوران رئیس‌جمهور حتی وزرا و استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران که در کار انتخابات بودند در ستاد رقیبان مشغول خدمت شدند همچنین رئیس مجلس و نمایندگان در کار انتخابات گرفتار شده نمایندگی مردم را رها کردند. پایتخت هم بدون شهردار و مدیران ارشد و پرسنل شهرداری که بسیج در کار شهردار؛ رئیس‌جمهور کردن بودند اداره شد.

راوی گوید: مسعود صاحب کرامت هنوز عصای رئیس‌جمهوری را نیانداخته اژدهای گرانی ارز و طلا و رکود بورس ترسیده تکان مثبت خوردند.

با وجود نبود حضرات؛ مملکت با خوبی و حسن‌وجه و بهتر اداره شد، چیزی گران نشد، تورم کنترل گردید، کسی نبود که آرامش مردم را به هم زند، بالاخره ثابت کرد عدم بودنشان به از بودنشان…!!

گفت: باز هم بگویم؟

گفتم: نه فعلا کافی است. تست کنم اگر سلطان‌الآیینه نگفت چای‌تان سرد شد میل کنید یعنی زحمت را زود کم کنید و بروید!

زبان‌دراز

لینک کوتاه: http://ayenehyazd.ir/2fqBm