دانشگاه آزاد اسلامي يزد در مقطع کاردانی بدون کنکور دانشجو می پذيرد

یزدفردا" محمد كاظم وكيل:دانشگاه آزاد اسلامی یزد و آموزشکده فنی و حرفه ای سما یزد بدون آزمون در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد.
دکتر میرجلیلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه گفت : دانشگاه آزاد اسلامی یزد و آموزشکده فنی و حرفه ای سما از بین خواهران و برادران بدون آزمون ورودی در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد.
وی ادامه داد : واحد یزد از داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام قدیم می باشند در رشته های آموزش ابتدایی، علوم تجربی، دینی و عربی، ادبیات، حسابداری، عمران، برق قدرت، نساجی و کامپیوتر در مقطع کاردانی ناپیوسته ثبت نام به عمل می آورد.
 دکتر میرجلیلی افزود : همچنین داوطلبانی که دارای مدرک فنی و حرفه ای و یا کاردانش می باشد می توانند در مقطع کاردانی پیوسته در رشته های الکتروتکنیک، الکترونیک، متالورژی، ساختمان و نساجی ثبت نام نمایند. معاون آموزشی دانشگاه خاطر نشان کرد: داوطلبان برادر تنها با داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت می توانند از تاریخ 11 الی 21 مهرماه در ساعات اداری با مراجعه به اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی یزد مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.
همچنین کاظم اسلامی معاون دانشگاه و رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما نیز در این رابطه گفت : آموزشکده فنی و حرفه ای سما یزد نیز در مقطع کاردانی پیوسته رشته های نقشه کشی-معماری، کامپیوتر، حسابداری، کودکیاری، مدیریت خانواده، طراحی و دوخت و ساختمان دانشجو می پذیرد. وی ادامه داد : علاقه مندان می توانند با مراجعه به محل ثبت نام واقع در صفائیه، شهرک دانشگاه، بلوار فردوسی ثبت نام نمایند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا