زمان : 07 Aban 1388 - 20:13
شناسه : 19616
بازدید : 5401
دانشگاه آزاد اسلامي يزد در مقطع کاردانی بدون کنکور دانشجو می پذيرد دانشگاه آزاد اسلامي يزد در مقطع کاردانی بدون کنکور دانشجو می پذيرد

دانشگاه آزاد اسلامي يزد در مقطع کاردانی بدون کنکور دانشجو می پذيرد

یزدفردا" محمد كاظم وكيل:دانشگاه آزاد اسلامی یزد و آموزشکده فنی و حرفه ای سما یزد بدون آزمون در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد.
دکتر میرجلیلی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه گفت : دانشگاه آزاد اسلامی یزد و آموزشکده فنی و حرفه ای سما از بین خواهران و برادران بدون آزمون ورودی در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد.
وی ادامه داد : واحد یزد از داوطلبانی که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام قدیم می باشند در رشته های آموزش ابتدایی، علوم تجربی، دینی و عربی، ادبیات، حسابداری، عمران، برق قدرت، نساجی و کامپیوتر در مقطع کاردانی ناپیوسته ثبت نام به عمل می آورد.
 دکتر میرجلیلی افزود : همچنین داوطلبانی که دارای مدرک فنی و حرفه ای و یا کاردانش می باشد می توانند در مقطع کاردانی پیوسته در رشته های الکتروتکنیک، الکترونیک، متالورژی، ساختمان و نساجی ثبت نام نمایند. معاون آموزشی دانشگاه خاطر نشان کرد: داوطلبان برادر تنها با داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت می توانند از تاریخ 11 الی 21 مهرماه در ساعات اداری با مراجعه به اداره پذیرش و ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی یزد مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.
همچنین کاظم اسلامی معاون دانشگاه و رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما نیز در این رابطه گفت : آموزشکده فنی و حرفه ای سما یزد نیز در مقطع کاردانی پیوسته رشته های نقشه کشی-معماری، کامپیوتر، حسابداری، کودکیاری، مدیریت خانواده، طراحی و دوخت و ساختمان دانشجو می پذیرد. وی ادامه داد : علاقه مندان می توانند با مراجعه به محل ثبت نام واقع در صفائیه، شهرک دانشگاه، بلوار فردوسی ثبت نام نمایند.

یزدفردا