به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار یزد برگزار شد؛جلسه بررسی راه های سرمایه گذاری در استان


جلسه بررسی راه های سرمایه گذاری در استان یزد به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار و با حضور سرمایه گذارانی از بخش خصوصی استان، مدیران مربوطه و نمایندگان شرکت شستا از سازمان تامین اجتماعی کشور در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداری یزد برگزار شد.
"محمد رضا بابایی" با اشاره به ظرفیت و پتانسیل استان یزد برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، موقعیت مناسب ریلی،تولید40 درصدی کاشی و سرامیک کشور، مرکزیت نیروی کار و موفقیت 16 ساله در کسب رتبه های برتر علمی کشور را از جمله مزیت های سرمایه گذاری در استان یزد  برشمرد.
معاون برنامه ریزی استاندار گفت : تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی و افراد تبعی آنها 64 درصد از جمعیت استان یزد را شامل می شود.
بابایی در ادامه طرحها و پروژه های قابل مشارکت در امر سرمایه گذاری و پیشنهاد استان یزد به شرکت شستا را مطرح کرد و در پایان این نشست نمایندگان شرکت شستا به همراهی مسئولین استان در قالب 4 تیم از موقعیت سرمایه گذاری در برخی از شهرستان های استان بازدید کردند.
گفتنی است: در پایان بازدیدها نشستی با حضور استاندار یزد در مهمانسرای استانداری برپا و تفاهمنامه ای بین استان یزد و شرکت سرمایه گذاری شستا به امضا رسید.
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا