زمان : 27 Mehr 1388 - 23:40
شناسه : 19496
بازدید : 4144
به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار یزد برگزار شد؛جلسه بررسی راه های سرمایه گذاری در استان به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار یزد برگزار شد؛جلسه بررسی راه های سرمایه گذاری در استان

به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار یزد برگزار شد؛جلسه بررسی راه های سرمایه گذاری در استان


جلسه بررسی راه های سرمایه گذاری در استان یزد به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار و با حضور سرمایه گذارانی از بخش خصوصی استان، مدیران مربوطه و نمایندگان شرکت شستا از سازمان تامین اجتماعی کشور در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداری یزد برگزار شد.
"محمد رضا بابایی" با اشاره به ظرفیت و پتانسیل استان یزد برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، موقعیت مناسب ریلی،تولید40 درصدی کاشی و سرامیک کشور، مرکزیت نیروی کار و موفقیت 16 ساله در کسب رتبه های برتر علمی کشور را از جمله مزیت های سرمایه گذاری در استان یزد  برشمرد.
معاون برنامه ریزی استاندار گفت : تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی و افراد تبعی آنها 64 درصد از جمعیت استان یزد را شامل می شود.
بابایی در ادامه طرحها و پروژه های قابل مشارکت در امر سرمایه گذاری و پیشنهاد استان یزد به شرکت شستا را مطرح کرد و در پایان این نشست نمایندگان شرکت شستا به همراهی مسئولین استان در قالب 4 تیم از موقعیت سرمایه گذاری در برخی از شهرستان های استان بازدید کردند.
گفتنی است: در پایان بازدیدها نشستی با حضور استاندار یزد در مهمانسرای استانداری برپا و تفاهمنامه ای بین استان یزد و شرکت سرمایه گذاری شستا به امضا رسید.
یزدفردا