سه وزير پيشنهادي برنامه هاي خود را در مجلس شوراي اسلامي تشريح کردند
سه وزير پيشنهادي رييس جمهوري برنامه هاي خود را در کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي تشريح کردند و به سوالات نمايندگان پاسخ گفتند.

سخنگوي کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا اظهار داشت: سه وزير پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري، صنايع و معادن و رفاه و تامين اجتماعي برنامه هاي خود تشريح کردند و پاسخ هاي قانع کننده اي به سوالات نمايندگان دادند.
"محمد رضا رضايي" افزود: "کامران دانشجو" با تاکيد بر ارتباط بيشتر صنعت و دانشگاه، تلطيف فضاي دانشگاه و ارتباط نزديک با دانشجويان و اساتيد را از برنامه هاي خود عنوان کرد.
وي گفت: "علي اکبر محرابيان" نيز با پاسخ قانع کننده خود به سووالات نمايندگان قول داد، شاخص هاي صنعت کشور را رشد و بهبود دهد.
نماينده مردم جهرم در مجلس شوراي اسلامي سخنان" فاطمه آجرلو" را حول محور تقويت و گسترش بيمه هاي روستايي و عشايري عنوان کرد و افزود: شناخت دهک هاي پايين جامعه و رفع موانع اجراي طرح پزشک خانواده را از ديگر برنامه هاي مطرح شده وي عنوان کرد.
سخنگوي کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: برنامه هاي وزراي پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري و صنايع و معادن مورد قبول اعضاي اين کميسيون قرار گرفت و در رابطه با وزير پيشنهادي براي آموزش و پروش به جمع بندي مشخصي نرسيدند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا