زمان : 03 Shahrivar 1388 - 20:47
شناسه : 18785
بازدید : 2526
سه وزير پيشنهادي برنامه هاي خود را در مجلس شوراي اسلامي تشريح کردند سه وزير پيشنهادي برنامه هاي خود را در مجلس شوراي اسلامي تشريح کردند
سه وزير پيشنهادي برنامه هاي خود را در مجلس شوراي اسلامي تشريح کردند
سه وزير پيشنهادي رييس جمهوري برنامه هاي خود را در کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي تشريح کردند و به سوالات نمايندگان پاسخ گفتند.

سخنگوي کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا اظهار داشت: سه وزير پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري، صنايع و معادن و رفاه و تامين اجتماعي برنامه هاي خود تشريح کردند و پاسخ هاي قانع کننده اي به سوالات نمايندگان دادند.
"محمد رضا رضايي" افزود: "کامران دانشجو" با تاکيد بر ارتباط بيشتر صنعت و دانشگاه، تلطيف فضاي دانشگاه و ارتباط نزديک با دانشجويان و اساتيد را از برنامه هاي خود عنوان کرد.
وي گفت: "علي اکبر محرابيان" نيز با پاسخ قانع کننده خود به سووالات نمايندگان قول داد، شاخص هاي صنعت کشور را رشد و بهبود دهد.
نماينده مردم جهرم در مجلس شوراي اسلامي سخنان" فاطمه آجرلو" را حول محور تقويت و گسترش بيمه هاي روستايي و عشايري عنوان کرد و افزود: شناخت دهک هاي پايين جامعه و رفع موانع اجراي طرح پزشک خانواده را از ديگر برنامه هاي مطرح شده وي عنوان کرد.
سخنگوي کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: برنامه هاي وزراي پيشنهادي علوم، تحقيقات و فناوري و صنايع و معادن مورد قبول اعضاي اين کميسيون قرار گرفت و در رابطه با وزير پيشنهادي براي آموزش و پروش به جمع بندي مشخصي نرسيدند.