به گزارش خبرگزاري ايرنا، حکيم، در اين اطلاعيه با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اين که "ملتي که معتقد به مهدويت است هيچ گاه احساس ضعف نمي کند و با قدرت و تحمل سختي ها و فشارها به مسير پيشرفت و عزت خود ادامه مي دهد و در برابر زورگويان سر تسليم فرود نمي آورد"، افزود: يادمان باشد قرارمان اين بود.
وي با اشاره به اين که بگذاريد نسل جوان دهه سوم مسير طبيعي و تداوم با دين باوري را سپري کند، گفت: چند سالي است که عده اي بي رحمانه با احساسات پاک جوانان اين کشور موج سواري مي کنند. ديرزماني نيست که همين رفتارهاي پوچ و بي محتواي عده اي خود باخته که باورهاي ديني اين مردم را به تاراج گذاشته، در آستانه انتخابات دوره دهم رياست جمهوري، براي رسيدن به هدف شوم خود در امر حکومت و تصدي قدرت تلاش مي کنند.
رئيس ستاد مردمي حمايت از دکتر احمدي نژاد در تهران افزود: در انتخابات دهم عده اي فضا را براي تغيير ساختار نظام فراهم مي بينند پشت چند نفر ساده لوح و کج انديش که در 20سال جنگ فرهنگي آتش بيار دشمن شده بودند تصميم گرفته اند تا واقعيات صورت گرفته را کتمان کنند و اجازه ندهند تا گذشته تيره و تاري را که ساخته بودند براي نسل جديد کالبد شکافي شود.
وي با انتقاد از عملکرد دولت هاي گذشته، گفت: در دولت نهم که مردمي بودن آن براي همه ملت آشکار است و در واقع دولتي که براي همه مردم به يادگار خواهد ماند طي چهار سال گذشته به رشد چشمگيري به ابعاد علمي، تحقيقاتي ، عدالت محوري ، رشد اقتصادي ، سياست خارجي و خود باوري رسيديم.
حکيم در پايان با اشاره به اين که عمده سردسته ها و گروه هايي که سر در کيسه بيت المال کرده بودند با دولت احمدي نژاد به پايان رسيده است، افزود: مردم با ادامه يافتن گفتمان عدالت خواهي و خدمتگذاري مدام، طعم شيريني خدمتگزار را خواهند يافت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا