زمان : 10 Khordad 1388 - 01:49
شناسه : 17241
بازدید : 16319
ستاد مردمي حمايت از احمدي نژاد: در برابر فشارها استقامت کنيد ستاد مردمي حمايت از احمدي نژاد: در برابر فشارها استقامت کنيد

 


به گزارش خبرگزاري ايرنا، حکيم، در اين اطلاعيه با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اين که "ملتي که معتقد به مهدويت است هيچ گاه احساس ضعف نمي کند و با قدرت و تحمل سختي ها و فشارها به مسير پيشرفت و عزت خود ادامه مي دهد و در برابر زورگويان سر تسليم فرود نمي آورد"، افزود: يادمان باشد قرارمان اين بود.
وي با اشاره به اين که بگذاريد نسل جوان دهه سوم مسير طبيعي و تداوم با دين باوري را سپري کند، گفت: چند سالي است که عده اي بي رحمانه با احساسات پاک جوانان اين کشور موج سواري مي کنند. ديرزماني نيست که همين رفتارهاي پوچ و بي محتواي عده اي خود باخته که باورهاي ديني اين مردم را به تاراج گذاشته، در آستانه انتخابات دوره دهم رياست جمهوري، براي رسيدن به هدف شوم خود در امر حکومت و تصدي قدرت تلاش مي کنند.
رئيس ستاد مردمي حمايت از دکتر احمدي نژاد در تهران افزود: در انتخابات دهم عده اي فضا را براي تغيير ساختار نظام فراهم مي بينند پشت چند نفر ساده لوح و کج انديش که در 20سال جنگ فرهنگي آتش بيار دشمن شده بودند تصميم گرفته اند تا واقعيات صورت گرفته را کتمان کنند و اجازه ندهند تا گذشته تيره و تاري را که ساخته بودند براي نسل جديد کالبد شکافي شود.
وي با انتقاد از عملکرد دولت هاي گذشته، گفت: در دولت نهم که مردمي بودن آن براي همه ملت آشکار است و در واقع دولتي که براي همه مردم به يادگار خواهد ماند طي چهار سال گذشته به رشد چشمگيري به ابعاد علمي، تحقيقاتي ، عدالت محوري ، رشد اقتصادي ، سياست خارجي و خود باوري رسيديم.
حکيم در پايان با اشاره به اين که عمده سردسته ها و گروه هايي که سر در کيسه بيت المال کرده بودند با دولت احمدي نژاد به پايان رسيده است، افزود: مردم با ادامه يافتن گفتمان عدالت خواهي و خدمتگذاري مدام، طعم شيريني خدمتگزار را خواهند يافت.