به همت متخصصان مخابرات منطقه یزد ده سامانه BTS تلفن همراه در استان یزد نصب و راه اندازی شد.

یزدفردا: محمد رضا زارع با اعلام این خبر افزود: در ادامه روند اجرای فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار استان ،10  سامانه BTS تلفن همراه در آبان و آذر ماه سال جاری در استان یزد نصب و راه اندازی شد.

زارع افزود : این پروژه ها که با سرمایه گذاری بالغ بر280میلیارد ریال انجام شد، آنتن دهی و دسترسی  اینترنت تلفن همراه به مشترکان همراه اول در مناطق مختلف استان را بهبود می بخشد.

وی اظهار داشت : سامانه های BTS  پاسداران ، پیراپزشکی، سید میرزا ، ولایت دهنو، شهدای رحمت آباد و شهید زینی  در شهر یزد و  سامانه های شهید کمالی و شهید ذبیحی اردکان، خورمیز علیا مهریز و بهارستان بافق در ماه آبان و آذر راه اندازی گردید.

مدیر مخابرات منطقه یزد استفاده حداکثری از پوشش و خدمات تلفن همراه را از مزایای فاز هشت تلفن همراه دانست و افزود: تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه ارتباطات در استان مستلزم همکاری سازمانهای اجرایی استان و همیاری و مساعدت همشهریان در نصب این سایت ها  در مکان های تعیین شده می باشد.

گفتنی است،تاکنون در استان یزد یک هزار و  941 تکنولوژی 2G، 3G ، 4G تحت پوشش 590 سامانه BTS تلفن همراه مشغول به فعالیت می باشد .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا