زمان : 17 Dey 1399 - 10:24
شناسه : 163495
بازدید : 3469
راه اندازی ده سامانه BTSتلفن همراه در استان یزد راه اندازی ده سامانه BTSتلفن همراه در استان یزد به همت متخصصان مخابرات منطقه یزد ده سامانه BTS تلفن همراه در استان یزد نصب و راه اندازی شد.

یزدفردا: محمد رضا زارع با اعلام این خبر افزود: در ادامه روند اجرای فاز هشت توسعه شبکه ارتباطات سیار استان ،10  سامانه BTS تلفن همراه در آبان و آذر ماه سال جاری در استان یزد نصب و راه اندازی شد.

زارع افزود : این پروژه ها که با سرمایه گذاری بالغ بر280میلیارد ریال انجام شد، آنتن دهی و دسترسی  اینترنت تلفن همراه به مشترکان همراه اول در مناطق مختلف استان را بهبود می بخشد.

وی اظهار داشت : سامانه های BTS  پاسداران ، پیراپزشکی، سید میرزا ، ولایت دهنو، شهدای رحمت آباد و شهید زینی  در شهر یزد و  سامانه های شهید کمالی و شهید ذبیحی اردکان، خورمیز علیا مهریز و بهارستان بافق در ماه آبان و آذر راه اندازی گردید.

مدیر مخابرات منطقه یزد استفاده حداکثری از پوشش و خدمات تلفن همراه را از مزایای فاز هشت تلفن همراه دانست و افزود: تکمیل پوشش و افزایش ظرفیت شبکه ارتباطات در استان مستلزم همکاری سازمانهای اجرایی استان و همیاری و مساعدت همشهریان در نصب این سایت ها  در مکان های تعیین شده می باشد.

گفتنی است،تاکنون در استان یزد یک هزار و  941 تکنولوژی 2G، 3G ، 4G تحت پوشش 590 سامانه BTS تلفن همراه مشغول به فعالیت می باشد .