به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد صبح چهارشنبه 24 تير ماه اولين جلسه كارگروه توسعه مديريت استانداري يزد با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، مشاور استاندار در امور تحول و سلامت اداري، مديران كل اين معاونت و افراد عضو اين كارگروه در دفتر معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار برگزار شد.
"عباسعلي رضايي" در اين جلسه ضمن سخت و پيچيده خواندن مذاكرات هسته اي اظهار داشت: خوشبختانه با تدبير و درايت دولت يازدهم در روزهاي ماه مبارك رمضان و پس از سالها تحريم و مشكلاتي كه در كشور وجود داشت تيم مذاكره كننده هسته اي جمهوري اسلامي ايران با كشورهاي 1+5 به توافق دست يافت.
وي ادامه داد: قطعاً طبق صحبتهاي رياست محترم جمهور پايان مذاكرات پايان كار نيست و ابتداي كار مشتركي است كه ايران در سطح بين المللي آغاز خواهد كرد.
"رضايي " افزود: بدون شك اين توافق هسته اي براي كشور راهگشا خواهد بود و به ويژه در حوزه اقتصادي و اتفاقات خوبي خواهد افتاد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار عنوان كرد: با رفع تحريم ها بانكهاي جهاني نيز مي توانند در حوزه تجارت و بازرگاني با ايران ارتباط برقرار كنند و اين براي ما بسيار ارزشمند است.
وي گفت : اين مذاكرات براي كشورهاي 1+5 و به ويژه آمريكا نيز مهم بوده و به نمايندگان اين كشورها نيز از توافقات به عنوان دستاوردهاي مهم ياد مي كنند.
"رضايي" افزود : اعتماد و اطميناني كه بين ايران و جامعه بين المللي شكل گرفته به سادگي انجام نگرفته است و حتي ايرانيان خارج از كشور و كشورهاي منطقه كه به دنبال ثبات و پايداري منطقه هستند نيز از اين توافق خشنود هستند.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار ادامه داد: در كشور نيز به بركت حمايتهاي مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب از تيم مذاكره كننده هسته اي در ماههاي اخير اجماع خوب صورت گرفته و در مجلس شوراي اسلامي نيز حداكثر نمايندگان از فرزندان انقلاب در تيم مذاكره كننده هسته اي حمايت نمودند.
"رضايي" عنوان كرد : مردم نيز به شايستگي از تيم مذاكره كننده هسته اي حمايت نمودند و به نوعي همدلي و هم زباني ملت با دولت رقم خورد.
وي خاطرنشان كرد: نبايد از تسلط، تجربه، پشتكار و تلاش خستگي ناپذير وزير امورخارجه و تيم مذاكره كننده هسته اي ايران نيز به سادگي عبور كرد كه توانستند علي رغم پيچيدگيهاي فراوان مذاكرات، با زبان منطق و رعايت خطوط قرمزي كه مقام معظم رهبري مشخص فرمودند به يك توافق ارزشمند و عزتمند دست يابند.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد : با اين توافق هسته اي وضعيت بسيارخوبي براي كشور رقم بخورد و آينده درخشاني براي ملت ايران اتفاق بيفتد.
در ادامه اين جلسه الگوي پيشنهادي تشكيل كارگروه توسعه مديريت استانداري يزد ارائه و هدف اصلي تشكيل اين كارگروه ايجاد سازوكار تصميم سازي و تصميم گيري مناسب در استانداري ها در راستاي تحقق 8 برنامه تحول اداري عنوان و گزارشي از تغييرات اخير در ساختار سازماني استانداري ارائه شد.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

سهشنبه 23,ژوئن,2026