زمان : 24 Tir 1394 - 11:52
شناسه : 107511
بازدید : 2698
حمايت رهبري و پشتوانه مردمي دو عامل اصلي توافق هسته اي است معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد : حمايت رهبري و پشتوانه مردمي دو عامل اصلي توافق هسته اي است معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد ضمن تبريك توافق هسته اي به ملت ايران گفت : حمايتهاي مقام معظم رهبري و پشتوانه مردمي دو عامل اصلي بود كه موجب شد به توافق هسته اي دست يابيم.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد صبح چهارشنبه 24 تير ماه اولين جلسه كارگروه توسعه مديريت استانداري يزد با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار، مشاور استاندار در امور تحول و سلامت اداري، مديران كل اين معاونت و افراد عضو اين كارگروه در دفتر معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار برگزار شد.
"عباسعلي رضايي" در اين جلسه ضمن سخت و پيچيده خواندن مذاكرات هسته اي اظهار داشت: خوشبختانه با تدبير و درايت دولت يازدهم در روزهاي ماه مبارك رمضان و پس از سالها تحريم و مشكلاتي كه در كشور وجود داشت تيم مذاكره كننده هسته اي جمهوري اسلامي ايران با كشورهاي 1+5 به توافق دست يافت.
وي ادامه داد: قطعاً طبق صحبتهاي رياست محترم جمهور پايان مذاكرات پايان كار نيست و ابتداي كار مشتركي است كه ايران در سطح بين المللي آغاز خواهد كرد.
"رضايي " افزود: بدون شك اين توافق هسته اي براي كشور راهگشا خواهد بود و به ويژه در حوزه اقتصادي و اتفاقات خوبي خواهد افتاد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار عنوان كرد: با رفع تحريم ها بانكهاي جهاني نيز مي توانند در حوزه تجارت و بازرگاني با ايران ارتباط برقرار كنند و اين براي ما بسيار ارزشمند است.
وي گفت : اين مذاكرات براي كشورهاي 1+5 و به ويژه آمريكا نيز مهم بوده و به نمايندگان اين كشورها نيز از توافقات به عنوان دستاوردهاي مهم ياد مي كنند.
"رضايي" افزود : اعتماد و اطميناني كه بين ايران و جامعه بين المللي شكل گرفته به سادگي انجام نگرفته است و حتي ايرانيان خارج از كشور و كشورهاي منطقه كه به دنبال ثبات و پايداري منطقه هستند نيز از اين توافق خشنود هستند.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار ادامه داد: در كشور نيز به بركت حمايتهاي مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب از تيم مذاكره كننده هسته اي در ماههاي اخير اجماع خوب صورت گرفته و در مجلس شوراي اسلامي نيز حداكثر نمايندگان از فرزندان انقلاب در تيم مذاكره كننده هسته اي حمايت نمودند.
"رضايي" عنوان كرد : مردم نيز به شايستگي از تيم مذاكره كننده هسته اي حمايت نمودند و به نوعي همدلي و هم زباني ملت با دولت رقم خورد.
وي خاطرنشان كرد: نبايد از تسلط، تجربه، پشتكار و تلاش خستگي ناپذير وزير امورخارجه و تيم مذاكره كننده هسته اي ايران نيز به سادگي عبور كرد كه توانستند علي رغم پيچيدگيهاي فراوان مذاكرات، با زبان منطق و رعايت خطوط قرمزي كه مقام معظم رهبري مشخص فرمودند به يك توافق ارزشمند و عزتمند دست يابند.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد : با اين توافق هسته اي وضعيت بسيارخوبي براي كشور رقم بخورد و آينده درخشاني براي ملت ايران اتفاق بيفتد.
در ادامه اين جلسه الگوي پيشنهادي تشكيل كارگروه توسعه مديريت استانداري يزد ارائه و هدف اصلي تشكيل اين كارگروه ايجاد سازوكار تصميم سازي و تصميم گيري مناسب در استانداري ها در راستاي تحقق 8 برنامه تحول اداري عنوان و گزارشي از تغييرات اخير در ساختار سازماني استانداري ارائه شد.