به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح جمعه 19 تير ماه راهپيمايي پرشور روز جهاني قدس با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، استاندار يزد، معاونين و مشاورين استاندار، مديران كل ستادي استانداري و مديران كل دستگاههاي اجرايي استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد و مردم پس از راهپيمايي براي اقامه نماز جمعه در مسجد ملااسماعيل يزد حضور يافتند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در راهپيمايي روز جهاني قدس اظهار داشت : اگر ما هميشه بتوانيم پيام وحدت و انسجام مردم را به دنيا منتقل كنيم قطعاً اين حضور قوت قلبي براي دولتمردان و تيم مذاكره كننده هسته اي ما خواهد بود.
"محمدعلي طالبي" ادامه داد: كشورهاي ابرقدرت دنيا وقتي مي بينند با ملت ايران به عنوان يك ملت منسجم، همدل و متحد روبرو هستند قطعاً اين اتحاد و انسجام مردم در تصميمات آنها تأثيرگذار است به گونه اي كه مواضع آنها را تعديل مي كند و ما شاهد احقاق حقوق كشور جمهوري اسلامي ايران خواهيم بود.
"طالبي"روز قدس را روز فرياد مردم مسلمان ايران و جهان عليه همه ظالمان تاريخ دانست و افزود: تداوم حضور و حركت آگاهانه مردم و جهان اسلام باعث شده كه مردم فلسطين در برابر اسرائيل سر فرود نياورند و به مبارزات خود عليه رژيم اشغالگر قدس تا به امروز ادامه دهند.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

سهشنبه 23,ژوئن,2026