زمان : 20 Tir 1394 - 09:34
شناسه : 107333
بازدید : 2545
حضور گسترده مردم نقطه قوتي براي تيم مذاكره كننده هسته اي است معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تأكيد كرد: حضور گسترده مردم نقطه قوتي براي تيم مذاكره كننده هسته اي است معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت : حضور گسترده مردم در مناسبتها و راهپيمايي هاي مختلف پيام وحدت، همدلي و انسجام ملت ايران به جهانيان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح جمعه 19 تير ماه راهپيمايي پرشور روز جهاني قدس با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، استاندار يزد، معاونين و مشاورين استاندار، مديران كل ستادي استانداري و مديران كل دستگاههاي اجرايي استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد و مردم پس از راهپيمايي براي اقامه نماز جمعه در مسجد ملااسماعيل يزد حضور يافتند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در راهپيمايي روز جهاني قدس اظهار داشت : اگر ما هميشه بتوانيم پيام وحدت و انسجام مردم را به دنيا منتقل كنيم قطعاً اين حضور قوت قلبي براي دولتمردان و تيم مذاكره كننده هسته اي ما خواهد بود.
"محمدعلي طالبي" ادامه داد: كشورهاي ابرقدرت دنيا وقتي مي بينند با ملت ايران به عنوان يك ملت منسجم، همدل و متحد روبرو هستند قطعاً اين اتحاد و انسجام مردم در تصميمات آنها تأثيرگذار است به گونه اي كه مواضع آنها را تعديل مي كند و ما شاهد احقاق حقوق كشور جمهوري اسلامي ايران خواهيم بود.
"طالبي"روز قدس را روز فرياد مردم مسلمان ايران و جهان عليه همه ظالمان تاريخ دانست و افزود: تداوم حضور و حركت آگاهانه مردم و جهان اسلام باعث شده كه مردم فلسطين در برابر اسرائيل سر فرود نياورند و به مبارزات خود عليه رژيم اشغالگر قدس تا به امروز ادامه دهند.