بنام خدا 

دوست و بردار عزیزم 

جناب آقای دکتر نصیریزاده

انتصاب شما به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در دولت اعتدال ودر پرتو تدبیر و امید را تبریک گفته و توفیق روز افزون برایتان آرزومندم.

دکتر دهستانی

عضوشورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا