بنام خدا
دوست و بردار عزیزم
جناب آقای دکتر نصیریزاده
انتصاب شما به سمت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در دولت اعتدال ودر پرتو تدبیر و امید را تبریک گفته و توفیق روز افزون برایتان آرزومندم.
دکتر دهستانی
عضوشورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور