مديركل حفاظت محيط زيست استان يزد در پيامي هفته ارتباطات و روابط عمومي را به مديركل روابط عمومي استانداري يزد و تلاشگران عرصه روابط عمومي تبريك گفت.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " سيدحسين سادات موسوي " در اين پيام ضمن گراميداشت 27 ارديبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومي آورده است : هفته ارتباطات و روابط عمومي فرصت مغتنمي است تا در راستاي هم آوايي و تثبيت روابط بهينه فردي و اجتماعي، گامهاي اساسي برداشته و با تلاش در مسير بومي سازي روابط عمومي براساس فرهنگ اسلامي و ايراني خود، تحولي شگرف در اثرگذاري اين رشته نوپا، باعث شويم.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

جمعه 26,ژوئن,2026