زمان : 29 Ordibehesht 1394 - 13:42
شناسه : 104950
بازدید : 1818
پيام تبريك مديركل حفاظت محيط زيست استان به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي پيام تبريك مديركل حفاظت محيط زيست استان به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومي

مديركل حفاظت محيط زيست استان يزد در پيامي هفته ارتباطات و روابط عمومي را به مديركل روابط عمومي استانداري يزد و تلاشگران عرصه روابط عمومي تبريك گفت.

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، " سيدحسين سادات موسوي " در اين پيام ضمن گراميداشت 27 ارديبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومي آورده است : هفته ارتباطات و روابط عمومي فرصت مغتنمي است تا در راستاي هم آوايي و تثبيت روابط بهينه فردي و اجتماعي، گامهاي اساسي برداشته و با تلاش در مسير بومي سازي روابط عمومي براساس فرهنگ اسلامي و ايراني خود، تحولي شگرف در اثرگذاري اين رشته نوپا، باعث شويم.