یزد فردا : يك ضرب المثل انگليسي هست كه ميگه ؛ Fake it till to make it يعني وانمود كن تا بدست بياري يا بسازي

مرتضی محمدی نژاد - کارآفرین - مدرس و مربی کسب و کار

یزدفردا : یک ضرب المثل انگليسي هست كه ميگه ؛ Fake it till to make it يعني وانمود كن تا بدست بياري يا بسازي ، باید وانمود کنی که همه کارهای عالم برای تو خیلی طبیعی وآسان است. سختی کار را پنهان دار و چنان وانمود کن که همه را براحتی انجام می دهی. کارهای ظاهری تو باید مانند یک کار هنری چشمگیر باشد ، انتظار ایجاد کند، و وانمود شود که برای تو موجب سرگرمی است.

مصداق بارز اين ضرب المثل عليرضا بيرانوند ، دروازه بان افسانه ساز تيم فوتبال ايران هست كه پيش از جام جهاني ٢٠١٨ روسيه در برنامه تلويزيوني برای کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال دنیا کری خواند و به نوعی این دروازه بان تیم ملی برای ستاره پرتغالی خط و نشان کشید و با لحني جالب خطاب به كريستين رونالدو گفت ؛  چطوري كيريس؟؟ در جواب سوْال اينكه چرا اينكار را كرده ، پاسخ داد؛ این شوخی به من انگیزه می دهد و باعث می شود به این نتیجه برسم که مردم از من توقع دارند تا در جام جهانی در مقابل رونالدو نمایش خوبی از خود نشان بدهم

و همين اتفاق هم افتاد .... در بازي ٤ تير ١٣٩٧ در مقابل اين تيم ابرقهرمان با مهار بي نظير پنالتي توسط رونالدو به همه ثابت كرد كه بايد به داشتن قدرت وانمود كني تا آن را بدست بياوري و به واقعيت بدل كني ، درسته كه ان موقع همه بهت خنديدن اما تَو خودت را ثابت كردي.

 

 

 
 اما و اگرهای حیات کسب و کارها با قدمت چندین ده ساله یزدی(4)
تاریخ: 21 خرداد 1397 - 10:10

 

 آینده اقتصاد ایران: نبایدهای دوران رکود (2)
تاریخ: 31 اردیبهشت 1397 - 09:59

 

 آینده اقتصاد ایران: از خودمان شروع کنیم!(1)
تاریخ: 19 اردیبهشت 1397 - 09:50

 

 فرصتهای طلایی رونق کسب و کار در دوران رکود اقتصادی ایران
تاریخ: 28 فروردین 1397 - 09:04
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا