مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت های مخابرات استانی که از توانایی فنی و اجرایی بالا برخوردار باشند می توانند علاوه بر اجرای پروژه های مختلف فنی و توسعه ای خود، پروژه های دیگر استان ها که اعلام نیاز کنند و یا برخی پروژه های برون مرزی را اجرا نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان یزد: مهندس ابراهیمی در جمع کارکنان شرکت مخابرات استان یزد در محل مجتمع مخابراتی امام حسین(ع) با بیان این مطلب تاکید کرد: هدف مخابرات ایران استفاده هرچه بیشتر از توان و تخصص نیروهای کارآمد و متخصص داخلی است و بنده در ابتدای فعالیتم به عنوان مدیرعامل مخابرات ایران سعی کردم با تسویه حساب با برخی مشاوران خارجی، اکثر قریب به اتفاق طرح ها و برنامه های مخابرات ایران را با اتکا به نیرو و متخصصان داخلی خودمان انجام دهیم.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر ضرورت کسب هر چه بیشتر رضایت مشتری در مخابرات ایران اضافه کرد: شرکت مخابرات را صرفاً بنگاه اقتصادی نمی دانم بلکه مخابرات یک بنگاه خدماتی و برای تامین نیازهای مردم می باشد، اعتقاد من بر این است که سودآوری و رشد نقدینگی هدفی قطعی است اما نباید به هر شکل و قیمتی به دست آید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در رابطه با حذف شرکت ارتباطات ثابت گفت: در مدت تاسیس این شرکت، مخابرات ایران به عنوان هلدینگ، رضایت چندانی از فعالیت های این شرکت نداشت و همچنین عدم وجود تعادل بین شرکت MCIو FCI، باعث برچیده شدن ساختار شرکت مزبور شد.

مهندس ابراهیمی با تاکید بر ایجاد فضای دوستی و رابطه حسنه با شرکت های عرضه کننده خدمات به ویژه شرکت های ارایه دهنده ICTخاطرنشان کرد: زمانی می توانیم کارایی خود را افزایش دهیم که یک فضای تعامل دوستی بین شرکت مخابرات ایران و دیگر شرکت های خدماتی در حوزه ICTبرقرار کنیم تا مردم بتوانند از خدمات ارتباطی بهینه ای بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد تغییر ساختار سازمانی شرکت مخابرات گفت: در آینده نزدیک ساختار نهایی در راستای همگرایی مخابرات ایران و سودآوری شرکت تلفن ثابت و شرکتهای مخابرات استانها به تصویب  رسیده و اجرایی خواهد شد.

مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران روز شنبه 8آذرماه سفر یک روزه ای به یزد داشت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا