رئيس پليس "فتا" استان فارس از دستگيري فردي خبر داد كه با استفاده از عابر كارت المثني اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانكي شاكي كرده بود.

به گزارش یزدفردا:سرهنگ " سيد موسي حسيني" در اين خصوص گفت: فردي با مراجعه به اين پليس مدعي شد بعد از گم کردن کيفم که در آن مدارک شناسايي از جمله کارت ملي ، شناسنامه و کارت عابر بانک بود ، بخاطر اينکه رمز کارت عابر بانک را کنار آن نگهداري مي کردم سريعا به بانک رفتم و کارت عابر بانک را سوزاندم .

وي افزود: مدعي در ادامه اظهارات خود بيان كرد چند روز بعد از طريق پيامک متوجه شده از موجودي حسابش مبلغ سه ميليون و دويست هزار ريال برداشت شده است.

رييس پليس فتا استان فارس تصريح كرد: با تشکيل پرونده در اين پليس ماموران اقدامات تخصصي خود را جهت شناسايي متهم يا متهمان آغاز کردند.

سرهنگ " حسيني" خاطر نشان كرد: متهم كه خانمي 29 ساله بود دستگير و در اظهارات خود مدعي شد بعد از پيدا كردن كيف به دليل اينكه شماره رمز کنار کارت عابر بانک بود وسوسه شده و پس از اينكه موفق به برداشتن وجه نقد از دستگاه خود پرداز نشدم، به بانک رفته و با استفاده از کارت ملي صاحب کيف ، کارت جديدي گرفتم و از آن برداشت كردم.

وي از شهروندان در خواست كرد از مدارک شناسايي خود محافظت کرده و چنانچه اين مدارک مفقود گرديد سريعا" نسبت به باطل كردن کارت بانکي خود اقدام نمايند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا