يزدفردا :امروز روز امتحاني بزرگ براي مردم شريف دارالعباده بود كه ثابت نمايند كه يزد را اگر  دارالعباده   مي نامند بي دليل نيست
كويريان  با ارادتشان به اسلام ،دارالعباده را به نام خود ثبت نموده اند و حضور تاريخي و منحصر به فردشان در استقبال از رهبر معظم انقلاب و مرجع تقليد شيعيان واقعا همه را غافلگير نمود .
 
 
يكي از اين حماسه سازان كوير حاج عباس كريمي  است كه ساعاتي پس از بازگشت از زيارت خانه خدا به عشق ديدار  مولاي خود به مسير عبور رهبري آمده بود ومتاسفانه به علت ازدحام جمعيت با كاروان حامل رهبري  بر خورد نموده و مصدوم شد .
 
 
خبر نگار يزدفردا "حاج عباس كريمي  كارمند بانك صادرات استان يزد امروز بر اثر ازدحام  جمعيت مشتاق ديدار رهبر  در يزد دچار مصدميت از ناحيه ران پا و دست شد .
به گزارش خبر نگار يزدفردا كه امروز عصر در بيمارستان شهيد رهنمون يزد از وي عيادت نمود حال عمومي وي خوب بوده و  روحيه خاص عاشقان ولايت  در چهره اين مشتاق ديدار رهبر موج مي زد .
 
اقاي عياسعلي  كريمي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار يزدفردا جريان حادثه را اينگونه شرح داد :بامداد امروز ساعت سه تا چهار صبح از سفر حج بازگشته و وارد فرودگاه يزد شدم . به خاطر اشتياق ديدار رهبر ساعت هشت و نيم صبح بود كه به طرف چهار راه دولت آباد راه افتاديم و چهار راه شلوغ بود و به همين دليل يك مقدار جلو تر رفتيم  و تا محل خلوت تري پيدا نموديم  و منتظر حضور رهبر بوديم .
 
زماني كه رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي  خامنه اي  با كاروانشان آمدند همه به طرف اتومبيل حامل رهبر حركت نمودند. ما هم به شوق ديدار مستقيم رهبرمان به خودرو نزديك شديم  و حضور جمعيت مشتاق ديدار رهبر به قدري بود كه هيچ كس نمي توانست كنترلي داشته باشد و به يكباره تعادلم را از دست دادم  و اتومبيل از روي پا و دستم عبور نمود .
 
و ي در ادامه به خبر نگار يزدفردا گفت :بلافاصله مردم كمك نموده و به بيمارستان منتقل و پزشكان و كاركنان بيمارستان شهيد رهنمون يزد به صورت ويژه  رسيدگي نموده و به حمدالله حالم خوب است و خوشحالم براي يك لحظه هم كه شده رهبر و مولايمان  را  زيارت نمودم.
 
وي در پاسخ به خبر نگار يزدفردا كه گفت  :شنيده شده كه رهبر معظم انقلاب شخصا موضوع را پيگيري نموده و برنامه ريزي جهت ملاقات خصوصي با رهبر معظم انقلاب  نيز صورت گرفته است  ؟اظهار داشت :  اين مورد هم كه پيش آمده يك حادثه بوده و اميد وارم كه باعث مكدر شدن روحيه رهبر عظيم الشان انقلاب نشده باشد و از طرف بيت رهبري هم به صورت ويژه پيگير وضعيتم بوده اند كه جا دارد از توجه اشان تشكر نمايم و اگر چنين توفيقي نصيبم شود ..........خبرنگار ما از اشك شوق اين  مشتاق و مريد رهبر  گزارش مي دهد  .
 
در ادامه خبر نگار ما گزارش داد كه خانواده آقاي كريمي  همه  خالصانه خواستار رساندن سلامشان به رهبر بودند .
 
با آرزوي بهبودي كامل ايشان
يزدفردا
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا