به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان یزد ، طرح توانمند سازی نخبگان در تابستان 92 و با در نظر گرفتن برنامه های فرهنگی ، ورزشی واجتماعی در یزد کلید خورد .

این طرح به منظور افزایش تعامل نخبگان ، استفاده از ظرفیت های نخبگان وایجاد محیطی مناسب جهت همفکری نخبگان واستعدادهای برتر تحت پوشش بنیاد نخبگان یزد انجام می شود.  

در این طرح با برگزاری برنامه های ورزشی جام فوتبال ، کوهنوردی ، تنیس روی میزو... سعی در ایجاد محیطی آرام و صمیمی میان نخبگان شده است تا ضمن استفاده از امکانات وتجهیزات بنیاد نخبگان استان یزد ، زمینه لازم برای پویایی بوستان نخبگان نیز فراهم گردد .

این طرح در اوایل تیرماه وهمزمان با شروع فصل تابستان آغاز شده  وهم زمان تیم های فوتبال ، تنیس روی میز وکوهنوردی تشکیل شده است واز هفته سوم تیرماه نیز با فراخوان عمومی ، کلاسهای آموزشی نخبگان و برنامه های متنوع فرهنگی از جمله شب شعر ، دعوت از چهره های علمی برجسته استانی وکشوری در رشته های مختلف نیز برگزارخواهد شد .

از نخبگان تحت پوشش بنیاد نخبگان یزد ، جهت پربار تر شدن این دوره ها دعوت  به عمل می آید تا در این دوره ها  شرکت نمایند . علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره ها به بنیاد نخبگان استان یزد مراجعه کنند  .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا