سيد حسن خبيري

آغاز کلام صریح و بی واسطه کاندیداهای ریاست جمهوری نشانمان می دهد که درد جامعه جایی دیده شده و احوال ما رصد می شود حرفهای  عقلانی کاندیداها نشان میدهد که چالشهارا میشناسند و در اکثر موارد تشخیص بیماریهادرست و کارشناسانه است.
آنچه برایم شگفت بود اجماع نظرکاندیداها بر انجام امور توسط مردم است حضور موفق  مردم در جبهه ،امنیت و.. گواه این مدعاست.حوزه های موفق نظام همگی نشان مردمی بودن را با خوددارنداما نمیدانم چرابعد پیروزی در کسب آرا مردم کنار می روند وحزب وقشر و دسته جای مردم را اشغال می کنند
ای کاش کاندیداها و منتخبین شوراهای یزد نیز برای مردم فرش قرمز پهن کنند و آنها را به حساب بیاورند شورا ی شهر بدون مردم از هیچ هم کمتر است  و مراد از مردم  حضور بخش خصوصی در عمران یزد است.
براستی بخش خصوصی درآبادانی شهر یزد آنچه توان داشته به منصه ظهور رسانده است؟
براستی بخش خصوصی جای چه کسی را تنگ می کند؟
اگر یزدبخواهدظرفیت توریستي، تاریخی،سلامت،پتانسیل صنعت و... دههاظرفیت دیگر را  دستمایه رونق خودکند، کسی جزمردم دلسوز شهر  میتوانند پیمانکارپیشرفت شهر باشند؟
آیا شما از سرنوشت مبهم طرح های پیشنهادی بخش خصوصی در شورای شهر یزد اطلاع دارید؟ برای داشتن شهرخوب  باید به  تک تک مردم تکیه  کرد من شهروند شاغل در بخش خصوصی هرروز از خودم می پرسم

سهم من در جایگاه مدیریت شهری کجاست؟

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا