با گذشت شش ماه از آغاز پروژه ساماندهی املاک شهرداری یزد، 16000 سابقه و 10000 پرونده موجود در بایگانی شهرداری لیست‌برداری گردید.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد در مصاحبه با خبرنگار ما گفت با توجه به تجربه سازمان فاوا در زمینه اجرای ساماندهی بایگانی با روش‌های نوین، این سازمان پس از اتمام ساماندهی بایگانی مناطق سه‌گانه و ناحیه تاریخی و نیز کمیسیون ماده صد شهرداری یزد اقدام به ساماندهی بایگانی اداره املاک نمود. وی گفت در این پروژه 20 نفر نیرو کلیه مراحل اسکن و لینک، باز و بستن پرونده، استخراج اطلاعات و ورود اطلاعات به سیستم را انجام می‌دهند.

مهدی فعالی گفت با توجه به تنوع پرونده‌ها در بایگانی اداره املاک شهرداری یزد مدت زمان اجرای مرحله لیست‌برداری بیشتر از حد متوسط شده است. وی پرونده‌های غرامتی، حق تشرف، فروش جوی و کوچه، فضای سبز، پارکینگ، املاک و اراضی، استیجاری‌ها و دکه‌ها را از مهمترین انواع پرونده‌های موجود در شهرداری دانست و افزود با اتمام ساماندهی و ورود اطلاعات به نرم‌افزار کلیه این مکان‌ها بر روی نقشه جانمایی شده و انتقالات تماماً از طریق سیستم انجام خواهد شد.   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا