مهندس محمدرضا صحتي در آغازين روز ماه بهمن و سالروز امامت امام زمان (عج)  افزود:  اين طرحها در پنج  محور برقرساني به روستا ،‌مسكن مهر ، توسعه و احداث ،  ‌اصلاح و بهينه سازي شبكه هاي برق  و ‌تامين روشنايي در مناطق شهری و روستایی با اعتباري بالغ بر 49 ميليارد و 353 ميليون ریال اجرا شده است.

وی یادآورشد: بهره برداری از طرح های یادشده نقش مهمی در پایداری شبکه، برق رسانی و توسعه خدمات رسانی به مشترکان دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان يزد در ادامه سخنانش گفت : با توجه به اهميت برقرساني به پروژه هاي مسكن مهر ، 10 پروژه مسكن مهر شهري و 2 پروژه مسكن مهر روستايي با هزينه اي افزون بر 7ميليارد و پانصد ميليون ريال افتتاح خواهدشد.

وي افزود : در اجراي پروژه هاي مسكن مهر كه از اهداف اصلي دولت در جهت تحقق عدالت مي باشد ،‌ سه هزار و 395 متر شبكه فشار متوسط و ‌ 3200 متر شبكه فشار ضعيف احداث و   22 دستگاه ترانس و 112 دستگاه چراغ نصب شده است .

مهندس صحتي خاطرنشان كرد  : با توسعه صنعت توزیع برق استان ،‌در حال حاضر روستای فاقد برق از 10 خانوار به بالا نداریم و در اين ايام نيز چهار روستاي ديگر در شهرستانهاي اردكان ،‌بافق و مهريز از نعمت برق برخوردار خواهند شد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان يزد به توسعه صنعت توزیع برق در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: قریب 95 درصد از تاسیسات صنعت برق استان يزد در سالهای پس از انقلاب اسلامی اجرا شده است.

مهندس صحتي به رشد برقرساني به روستاها در اين سالها اشاره كرد و گفت : تا قبل از پيروزي شكوهمند انقلاب ،‌ 52 روستا در سطح استان برقدار بود كه اين رقم در سال 91 به يك هزار و 61 روستا رسيده است .

وي ضمن بيان مطلب فوق  افزود : در این سالها تعداد مشترکان برق در استان يزد از 66 هزار و 690 مشترك به  به بیش از 550 هزار مشترک رسیده و شاهد رشد هشت برابر نسبت به سال 57 بوده است.

 

 مهندس صحتي خاطرنشان كرد: با افتتاح پروژه هاي دهه فجر سال جاري در مجموع افزون بر 24 كيلومتر شبكه فشار متوسط، 17 كيلومتر شبكه فشار ضعيف، 53 دستگاه ترانسفورماتور و 760 دستگاه چراغ لاك پشتي به تاسيسات شبكه هاي توزيع برق اضافه خواهدشد.

وی از راه اندازي ميزخدمت در شركت توزيع نيروي برق استان يزد در ايام ا.. دهه فجر خبر داد و در اين باره گفت : دستيابي آسان وسريع مردم به خدمات شركت ، كاهش مدت زمان رسيدگي به درخواست مردمي و تكريم ارباب رجوع از اهداف راه اندازي ميز خدمت است.

مديرعامل اين شركت مديريت استمرار انرژي  برای افزايش رضايتمندي مردم با گرايش به خط گرم ، اصلاح الگوی مصرف و کاهش هزینه ها، گسترش خدمات دفاتر پيشخوان  و ایجاد بستر مناسب برای توسعه خدمات دولت الکترونیک را از برنامه هاي اين شركت دانست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا