روز خبرنگار گرامی بــــــاد

یزدفردا، منیره زارع زاده خبرنگار بهداشت و درمان/  رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یزد به منسبت روز خبرنگار گفت: انعکاس اخبار کسب مدال طلا توسط قهرمانان المپیک و شادنمودن ایرانی ها در سراسر گیتی توسط خبرنگاران کمتر از زحمت ورزشکاران نیست.

محمدرضا ساده در گفت و گو با خبرنگار یزدفردا، اظهارداشت: نقش خبرنگاران ورزشی در پیشرفت ورزش بسیار موثر بوده است و این مهم قابل تامل است.

ساده در مورد ویژگی های یک خبرنگار خوب اظهار داشت: خبرنگاران باید همواره بی طرف و منصفانه عمل کنند و واقعیت ها را به مردم انتقال دهند.

وي از تمامي خبرنگاران خواست تا هميشه با انتقادات سازنده خود موجب تعالي و توسعه امر ورزش شوند و افزود: بی شک توجه و عنایت خبرنگاران به امر ورزش در بخشهای حرفه ای ، قهرمانی و همگانی فعالیتهای موثر در ایجاد فضای شاداب و پرنـشاط برای جـوانان و خانواده ها اثرات مثبت و چشمگیر خواهد داشت.

ساده رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان اظهارامیدواری کرد: خبرنگاران رسالت اصلی خود را که همانا اطلاع رسانی دقیق با فعالیت وحدت و صمیمیت در فضای کاملا با آرامش و بدون هرگونه تنش صرفا برای رضایت خداوند منان و معامله با خدای تبارک و تعالی و برای ذخیره روز آخرت انجام دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا