مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در رمضان سال گذشته بیش از 10 هزار نیازمند سبد کالا و غذای گرم دریافت کردند.

"محمد اکبری" با بیان این مطلب افزود: در رمضان سال 1390خیرین و نیکوکاران یزدی بیش از 20 میلیارد ریال به نیازمندان و محرومین کمک کردند.

وی با اشاره به طرح های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، همیان مولا و مفتاح الجنه از جمله طرح هایی است که در کنار دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد به محرومین اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در ادامه این مصاحبه خبری گفت: در رمضان سال گذشته برای اطعام و افطاری نیازمندان ، خیرین یزدی بیش از 14 میلیارد ریال کمک کردند.

"محمد اکبری" افزود: در طرح همیان مولا نیز بیش از 22 هزار کیسه شامل کمک های نقدی و غیر نقدی بین نیازمندان توزیع شد.

وی همچنین به طرح مفتاح الجنه اشاره کرد و اذعان داشت: در این طرح مسئولین استانی به همراه امدادگران به دیدار خانواده های نیازمند می روند و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا می شوند که در اجرای این طرح رمضان سال گذشته بیش از 273 بازدید صورت گرفت و مسئولین بیش از 149 میلیون ریال به نیازمندان کمک کردند.

اکبری برپایی جشن رمضان از 13 تا 28 ماه مبارک رمضان را از مهمترین برنامه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در این ماه دانست و افزود: در این جشن منتظر حضور پرشور خیرین و نیکوکاران یزدی هستیم تا یاری رسان ما در کمک به محرومین ونیازمندان باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا