یزدفردا:27 نفر از مهارت آموختگان استان یزد در مرحله استانی سیزدهمین مسابقات ملی مهارت به دور کشوری این مسابقات راه پیدا کردند .

جلال میرجلیلی در این خصوص اظهار کرد : در این دوره از مسابقات 116 نفر شرکت کردند که از این تعداد 27 نفر از جمله 24 نفر مرد و 3 نفر زن موفق به کسب رتبه برتر شدند .

وی عنوان کرد : محسن باغستانی ، حمید انتظاری و سید محمود داودی شمسی در تیم ساخت وتولید ،  منصور اسدالهی و سید کاظم دهقان در تیم مکاترونیک ، جواد متوسل المهدی و امیر رضا دهقانی تفتی در تیم رباتیک و سید ابوالفضل حسینی و کاظم غفار زاده در تیم طراحی فضای سبز حائز رتبه نخست گردیدند .

میرجلیلی اضافه کرد : محمد مهدی باقر پور در رشته طراحی مهندسی مکانیک ، سعید دستوار در تراش cnc  ، حسین ابراهیمی مروست در رشته فناوری اطلاعات ، سید داود حسینی در رشته آجرچینی ، علی اخضر در رشته جوشکاری ، سید امیر حسین حسینی اناری در طراحی وب ، شهاب الدین بابا احمدی در فناوری اطلاعات مدیریت سیستم های تحت شبکه و مصطفی برزگر بفرویی در رشته کنترل صنعتی مقام نخست را کسب کردند .

کارشناس مسابقات ملی مهارت استان دیگر افراد حائز ورود به مرحله کشوری را احمد مرادی در رشته الکترونیک ، پدرام ابویی مهریزی در رشته گرافیک ، محمد سعید یعقوبیان در رشته لوله کشی ، فرامرز پورعباس در کابینت ساز چوبی ، فرخ پورعباس در رشته اتصالات درب و پنجره ، امیر فلاح تفتی در جواهر سازی ، محمد ابویی در کاشی کاری ، ندا گلکار در رشته خیاطی ، فاطمه دهقانی تفتی در رشته قنادی و فرشته دارابی در رشته آشپزی اعلام کرد .

میر جلیلی ابراز کرد : شرکت کنندگان از مراکز آیت الله خامنه ای ، آزادگان و خواهران یزد و مراکز شهرستان های مهریز ، تفت ، میبد، اردکان ، خاتم و طبس در این دوره از مسابقات شرکت داشته اند .

وی کشف استعداد حرفه ای جوانان ، ایجاد فرصت جهت شکوفایی مهارت های لازم ، شناسایی افراد نخبه و ایجاد فضای رقابت سالم در بین جوانان را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد و گفت: پس از برگزاری این مسابقات در سطح استانی نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا