یزدفردا:رييس مؤسسه آموزش عالي جهاددانشگاهي استان يزد از اجراي طرح مشاوره رايگان انتخاب رشته تحصيلي در اين مركز آموزشي خبر داد.

دكتر “سيد حبيب الله ميرغفوري“ در گفت‌وگو با روابط عمومي جهاددانشگاهي يزد، تصريح كرد: يكي از مهمترين مراحل زندگي افراد كه نقش تعيين كننده‌اي در سرنوشت كاري و فردي آنان دارد، انتخاب رشته تحصيلي است به طوري كه اگر فرد متناسب با توانمندي‌ها و علائق خود اقدام به انتخاب رشته نمايد، قطعاً زندگي كاري شخصي موفقي را در آينده خواهد داشت.

وي با بيان اين كه در اين مرحله، بهره‌گيري از مشاوره‌هاي مشاورين قوي و صاحب تجربه بسيار راهگشا خواهد بود، اظهار نمود: موسسه آموزش عالي جهاددانشگاهي استان يزد در راستاي كمك به داوطلبان و كاهش دغدغه خود و خانواده‌هايشان “طرح مشاوره رايگان انتخاب رشته تحصيلي” را اجرا خواهد نمود.

رييس مؤسسه آموزش عالي جهاد دانشگاهي استان يزد افزود: اين طرح با استفاده از مشاوران مجرب و اساتيد بومي استان كه سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند، ‌اجرا خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: در اين طرح پس از اعلام نتايج اوليه كنكور، دانش‌آموزان مي‌توانند با مراجعه به اين مؤسسه واقع در بلوار دانشجو، جهت شركت در طرح ثبت نام نموده و بر اساس ساعت تعيين شده جهت مشاوره حضوري مراجعه نمايند.

دكتر ميرغفوري در پايان نيز يادآور شد: مؤسسه آموزش عالي جهاد دانشگاهي استان يزد از مراكز آموزش عالي معتبر استان و كشور است كه در بيش از 60 كد رشته در رشته‌هاي فني مهندسي، هنر، علوم پايه و علوم انساني در مقاطع كارشناسي و 17 كد رشته در مقاطع كارشناسي ارشد دانشجو مي‌پذيرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا