یزدفردا :به همت سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد و با همكاري اداره كل اوقاف و امور خيريه استان، چهارمين نشست از سلسله گفتگوهاي يزدشناسي در روز چهارشنبه يازدهم مردادماه سال جاري همزمان با دوازدهمين روز از ماه مبارك رمضان، در محل سالن اجتماعات امامزاده سيد جعفرمحمد برگزار      مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، همزمان با فرارسيدن ماه مبارك رمضان و در راستاي انتقال و شناساندن فرهنگ و آداب و رسوم مردم خداجوي استان در زمينه  رمضان و وقف، در چهارمين نشست از سلسله نشست هاي يزدشناسي، موضوع "رمضان، وقف در استان يزد" مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.

محمدرضاملك ثابت مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد با اعلام اين خبر گفت: به حول و قوه الهي و با همكاري اداره كل اوقاف و امور خيريه استان و با حضور علاقمندان به فرهنگ و تاريخ يزد، چهارمين نشست از سلسله نشست هاي يزدشناسي را با محوريت رمضان و وقف در استان يزد، برگزار خواهيم كرد.

در اين نشست قرار است حجه الاسلام والمسلمين حاتمي، مديركل اوقاف و امور خيريه استان، محمد جواد عرفان فر، نويسنده كتاب هاي فهرست اسناد موقوفات يزد و خانم رمضان خاني، پژوهشگر فرهنگ عامه يزد به ايراد سخن بپردازند.

زمان برگزاري اين نشست از ساعت18 تا20:30 و مكان برگزاري، سالن اجتماعات امامزاده سيد جعفرمحمد واقع در بلوار جمهوري اعلام شده است.

شايان ذكر است سلسله نشست هاي يزدشناسي، به همت سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد از ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شده و تاكنون در هر نشست كه به صورت ماهانه برگزار مي شود، يكي از موضوعات و ابعاد تاريخي استان يزد مورد بررسي قرار گرفته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا