یزدفردا:به مناسبت ماه مبارک رمضان، جمعی از اساتید دانشگاه پیام نور در راستای دلجویی و همنوایی با خانواده های ایتام و نیازمندان با هشت خانواده نیازمند دیدار کردند.

امسال در اجرای طرح خداپسندانه دیدار با خانواده های مستمندان 30 نفر از اساتید دانشگاه پیام نور به اتفاق مسئولین طرح ضیافت اندیشه با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد دیدار کردند.

ماه رمضان ماه ضیافت الهی و ماه شست شوی دلهاست لذا باید سعی کنیم در این ماه بیش از همیشه به خدا نزدیکتر شویم و با انجام واجبات و فرائض دینی در خیر و برکت این ماه عظیم سهیم شویم.

ایتام همواره در نزد دین مبین اسلام و شخص پیامبر اکرم (ص) از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار بوده، بنابراین امسال نیز در طرح ضیافت اندیشه اساتید که به همت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه برگزار شده سعی شد با استقبال و همدلی اساتید این عمل خداپسندانه انجام گیرد.

احسان و نیکوکاری به ایتام و محرومان از آزمون‌های بزرگ الهی برای پرهیزگاران محسوب می‌شود و کمک به محرومان و قشرهای آسیب‌پذیر جامعه، از اعمال نیک و حسنه‌ای است که خداوند در قرآن کریم به آن اشاره کرده است.

بر این اساس بر همگان واجب است که در این کار بزرگ و خداپسندانه از یکدیگر سبقت و پیشی بگیرند تا عمل آنها مرضی خداوند متعال واقع شود.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا