عزيزا... سيفي فرماندار نسل كشي مسلمانان بي گناه در ميانمار را محكوم و اين عمل ضد بشري را ناشي از دشمني استكبار به ويژه آمريكاي جنايتكار دانست.

عزيزا... سيفي با بيان اينكه كشتار مسلمانان بي گناه در ميانمار ناشي از دشمني و خباثت استكبار به ويژه آمريكا است خاطر نشان كرد: آمريكا ، رژيم صهيونيستي و هم پيمانانشان سالهاست در پي اسلام ستيزي جنایات عظیمی علیه مسلمانان در اقصی نقاط دنیا انجام داده اند.
فرماندار با اشاره به سكوت مجامع بين المللي و برخي كشورهاي اسلامي تحت سيطره غرب در خصوص نسل كشي مسلمانان درميانمار گفت: امروز مدافعان دروغين حقوق بشر در قبال جنايت بودائيان افراطي بر عليه مسلمانان در ميانمار سكوت كرده همه توجه خود را معطوف به سوريه و چالش كشيدن اين كشور نموده تا از اين طريق خواهان به مقاصد ضوم سياسي خود برسند.
وي افزود: كشورهاي غربي بايد بدانند موج بيداري اسلامي كه تاكنون پايه هاي امپرياليسم جهاني را به لرزه درآورده هيچگاه با اين جنايات فروكش نخواهد كرد بلكه با خون مسلمانان نهال بیداری اسلامی آبیاری می‌شود و هر روز تنومندتر از دیروز در مقابل كفر و استكبار مي ايستد.
فرماندار تأكيد كرد ماه مبارک رمضان در سراسر جهان اسلام فرصت مناسبی است تا مسلمانان يكصدا عليه  يكپارچه عليه ظالمان برخاسته و با رديگر چهره پليد آنها را آشكار نمايند.
سيفي در پايان ضمن ابراز همدردي با مسلمانان سراسر دنیا به خصوص مسلمانان مظلوم میانمار از مجامع بین المللی خواست نسبت به این رفتارهای ظالمانه سکوت نکرده و به حداقل وظیفه انسانی خود که دفاع از انسان‌ها در قبال ظالمان است عمل نمايد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا